Prs mellan yerawizardthea & syrup
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan yerawizardthea & syrup
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
27 apr, 2014 00:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-27 kl. 00:03
|
|
Syrup
Elev |
27 apr, 2014 00:03 |
|
yerAwizardThea
Elev |
27 apr, 2014 00:03 |
|
Syrup
Elev |
27 apr, 2014 00:04 |
|
yerAwizardThea
Elev |
27 apr, 2014 00:05 |
|
Syrup
Elev |
27 apr, 2014 00:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
27 apr, 2014 00:09 |
|
Syrup
Elev |
27 apr, 2014 00:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Mamma hade just dumpat mig och min lillebror på perrong 9 och tre kvart. Eftersom jag och min bror hade bråkat på vägen dit så vägrade jag att sitta i samma kupé som honom.
Jag var tvungen att hitta en egen. Vilket var svårt för mig, jag ville helst vara ensam. Jag gick runt och såg om det var någon ledig kupé. Men hittade ingen, förutom en med en ensam kille sittandes i. Jag tog chansen, jag slapp iallafall lyssna på några bästisar eller något sådant.
27 apr, 2014 00:16 |
|
Syrup
Elev |
En veckas sömnproblem var det sista jag behövde just nu, precis innan skolan skulle börja igen. Det var ju inte precis den bästa starten, att börja sur och dan med humörsvängningar. Jag lutar mig fram, sätter armbågen mot knät och vilar hakan i handflatan och ser slappt ut genom fönstret. Utanför går hundratals, kanske tusentals personer och säger adjö till sina föräldrar och stiger ombord på Expressen. Just när jag sitter där, halvt frånkopplad från omvärlden öppnar någon kupédörren och jag rycker till och på något sätt ställer jag mig upp och rättar till kläderna, troligen av chock.
"Ehm, hej" hälsar jag darrande. Jag vet inte vad som jag håller på med riktigt, men något i den här flickans sällskap gör mig nervös.
27 apr, 2014 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen