Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

1 2 3 ... 137 138 139
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Elinthemagicwitch, ELIIIN!!! Bueh... :3

22 apr, 2014 19:05

Borttagen

Avatar


YEEEAH!! Ok Mall?

22 apr, 2014 19:09

Borttagen

Avatar


Du gör deeen Mohahaha

22 apr, 2014 19:09

Borttagen

Avatar


:O


Namn:
Ålder:
Utseende:
Personlighet:
Familj/bakgrund:
Övrigt:

22 apr, 2014 19:12

Borttagen

Avatar


Namn: Jag
Ålder: 1
Utseende: Bu
Personlighet: Hej
Familj/bakgrund: Idag
Övrigt: Hundar


MOHAHA. Neh.., är flömmiiiiehg :3


Spoiler:
Tryck här för att visa!Namn: Kalila May
Ålder: 17
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg.poptower.com%2Fpic-55514%2Fjessica-lu.jpg%3Fd%3D1024
Personlighet: Röööllas
Familj/bakgrund: Mamma Cara(45), Pappa Max (43)...
Övrigt: Ingeet

22 apr, 2014 19:18

Borttagen

Avatar


HAHAHA XD flummis

Namn: Zacke Gordon

Ålder: 18

Utseende: http://i60.tinypic.com/kf1eu8.jpg[/IMG]]https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fkf1eu8.jpg

Personlighet: Rollas fram

Familj/bakgrund: Mamma Angelica ( 44) och Lillasyster Kiara ( 13) Pappa Mike ( 46) bor Långt bort

Övrigt: ...

22 apr, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


Du börjaer

22 apr, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


Jag väcktes av den skarpa signalen från väckarklockan som stod på sängbordet. Jag suckade och stängde av den. Jag satte mig upp i sängen och gäspade. Dags för skola igen, tänkte jag. Jag reste mig upp och gick mot dörren. Jag öppnade den och gick direkt in i badrummet. Jag klädde av mig och klev in i duschen. Jag tvättade av mig noga och stängde sedan av vattnet. Jag tog fram en handduk från badrumsskåpet och lindade den runt mig,sedan gick jag ut ur badrummet.

22 apr, 2014 19:32

Borttagen

Avatar


Jag vaknade med ett ryck av pipandet från väckarklockan som jag hade under dynan. Ja, under dynan... Jag stängde av den och kastade den irriterat på golvet. Jag hatade att vakna, jag ville sova mer. Jag låg i sängen i tio minuter till innan jag steg upp och klädde på mig. Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en hoodie och gick ner i köket där mamma och pappa satt och åt frukost. De pratade nästan aldrig med mig. Inte för att jag pratade med någon av dem heller. Jag gjorde en macka åt mig och gick upp med den och packade väskan.

22 apr, 2014 19:40

Borttagen

Avatar


Jag gick in i sovrummet igen och tog på mig mina märkesjeans och en T-shirt till, sedan torkade jag håret,rufsade till det och tog i gelé. Jag tog på mig deodorant och min nya killparfym. Jag tog upp mobilen och smsade min flickvän Julia. Vi hade varit ihop i snart ett år.

Jag gick ut i köket och pustade ut av lättnad då jag såg att jag var ensam. Det låg en lapp på bordet.

" Godmorgon Gubben! Jag har åkt till jobbet,väck inte Kiara! Hon har feber, MVH mamma"

Jag suckade och slängde lappen i papperskorgen.

22 apr, 2014 19:46

1 2 3 ... 137 138 139

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3

Du får inte svara på den här tråden.