Finns Magin Än? [PR Lama and missy moon]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Finns Magin Än? [PR Lama and missy moon]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
missy moon
Elev |
13 apr, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Yay :3 Gör du mall?
13 apr, 2014 17:06 |
|
missy moon
Elev |
Yes O.o
Namn: Marzia Ranghilur Ålder: 16 (?) Familj: Bor med sin bror Scimon i en gammal lägenhet i ett förstört gammalt höghus (?) och har bara känt honom och hunden under hela sitt liv. Utseende: ![]() Kraft: Kan kontrollera olika saker på olika sätt. Intressen: Det fanns inte mycket mer att göra än att ficka mat, värme och rent vatten. Men hon hade också en ovanlig hobby att hitta gamla saker. Personlighet: Kort stubin, impulsiv, glad och ivrig. Resten rollas fram Övrigt: Har en schäfer (Marrio) som hon aldrig lämnar. Wanna klick?Maybe here?<3 13 apr, 2014 17:18
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-13 kl. 17:47
|
|
Borttagen
|
Namn: Ewan Lakely Ålder: 17 Familj: Ewan har en äldre bror vid namn Karelin som är 18 år och 2 yngre systrar som heter Amelie och Melanie som är tvillingar och lämnar sällan varandras sida. Hans pappa och hans mamma är skilda (stav?? xD) och hans mamma heter Yanda och hans pappa heter Kim. De är båda två 43 år. Utseende: Han har ganska långt, blont och spikrakt hår och havsblåa ögon, som ibland kan vara lite gröna, med tjocka, mörka ögonfransar, samt kantiga ögonbryn. Han klär sig som de flesta andra killar i hans ålder, men har ett halsband som han aldrig tar av sig som föreställer ett kors som han fick av sin bror när han fyllde tio år. Kraft: Han kan läsa tankar och tvinga någon att göra något med hjälp av ögonkontakt Intressen: Han älskar att skriva och att rita, men han kommer inte att ha så mycket tid. Personlighet: Rollas Övrigt: - 13 apr, 2014 17:33 |
|
missy moon
Elev |
13 apr, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
Neh xD
13 apr, 2014 18:00 |
|
missy moon
Elev |
Okej då. *suckar överdrivet högt*
Från hustaket, så kunde hon se allt. Då känndes det som världen var under hennes kontroll. Marzia kunde se hela staden New York, eller iallafall det som var över vatten. Vilket vill säga kanske halva staden. "Vilket helvete jag lever i", mumlade hon och gick bort från kanten. Mitt på det platta taket låg det en hög med gamla grejor. Det fanns en liten fyrkantig låda som gick att öppna med massor av knappar på ena insidan. En bok med en stor fet gris på framsidan, en liten miniatyr flicka och annat smått och gått. "Marzia!" ropade Scimon nerifrån. "Kommer!" ropade hon tillbaka och klättrade ner. ((Det blev inte jättelångt men...)) Wanna klick?Maybe here?<3 14 apr, 2014 15:27 |
|
Borttagen
|
||Ska de känna varann från början eller? Cx||
14 apr, 2014 16:23 |
|
missy moon
Elev |
((Min har bara känt sin bror, men din kan kanske veta vilka hon och hennes bror är?))
Wanna klick?Maybe here?<3 14 apr, 2014 16:49 |
|
Borttagen
|
||Alltså whut? xD Är de syskon||
14 apr, 2014 16:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Finns Magin Än? [PR Lama and missy moon]
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen