HP-roll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP-roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ett HP-rollspel mellan mig och Bullen1 c: Vill man hoppa in får man det (men det får bara vara max fyra i rollet)!
Mall: Namn: Ålder: Kön: Utseende: Personlighet: Elevhem: Trollstav: Position i Quidditch: Animagus/patronus: Familj&bakgrund: Övrigt: Duger det?^^ 12 apr, 2014 10:04 |
|
Bullen1
Elev |
12 apr, 2014 10:06 |
|
Lele
Elev |
12 apr, 2014 10:07 |
|
Borttagen
|
12 apr, 2014 10:11 |
|
Lele
Elev |
Min mall
Namn: Eric White Ålder: 12 Kön: Kille Utseende: Brunt hår, blåa ögon och ganska kort Personlighet: Smart, snabb, smidig och snäll Elevhem: Hufflepuff Trollstav: 8 tum ek drakhjärtesträng som kärna Position i Quidditch: Spelar det inte Animagus/Patronus: Kanin som patronus och ekorre som animagus Familj & bakgrund: Bodde på ett barnhem och kommer inte ihåg sin familj Övrigt: Gjorde jag rätt Mama, kudos for saying that. For spilling.
12 apr, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
Skulle jag kunna få vara med?
17 maj, 2014 14:50 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med?
17 maj, 2014 15:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP-roll
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen