Prs med Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lele här är det!
Mall: Förnamn: Efternamn: Kön: Utseende: Trollstav: Elevhem: Favoritämne: Hat-ämne: Familj: Personlighet: Blodsstatus: Ålder: Övrigt: Min mall: Förnamn: Wilma Efternamn: Harris Kön: Flicka Utseende: Som min profilbild Trollstav: 12 ½ tum mahogny, drakhjärtesträng som kärna Elevhem: Hufflepuff Favoritämne: Astronomi Hat-ämne: Spådomskonst Familj: Mamma Jane, pappa Kim, bror Tommy Personlighet: Blyg och ensam Blodsstatus: Halvblod Ålder: 11 Övrigt: Har en fågel fenix som heter Doreen 1 apr, 2014 18:58
Detta inlägg ändrades senast 2014-04- 1 kl. 20:01
|
|
Lele
Elev |
Min mall:
Förnamn: Filip Efternamn: White Kön: Kille Utseende: Som min profilbild Trollstav: 8 tum ek Fenixfjäder som kärna Elevhem: Hufflepuff Favoritämne: Trolldryckskonst och Försvar mot svartkonster Hat-ämne: Spådomskonst Familj: Pappa Eric och mamma Elin Personlighet: Snäll , hjälpsam och smart Blodstatus: Mugglarfödd Ålder: 11 Övrigt: Var det okej att jag la till två saker? Mama, kudos for saying that. For spilling.
1 apr, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Ja! Lägger till på min också! Jag tänkte bara att ålder spelade ingen roll när vi skulle gå i första årskursen.
1 apr, 2014 20:01 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Visst.
Jag gick runt i slottet. Det var förvandlingskonst och jag var på väg dit. Philip White sprang fram till mig. Han verkade ha något att säga. 1 apr, 2014 20:12 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 20:15 |
|
Borttagen
|
"Ja" sa jag glatt. "Det syns väl på min slips?"
1 apr, 2014 20:16 |
|
Lele
Elev |
Ja det tänkte jag inte på men du går väl första året sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
1 apr, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
"Jepp" sa jag. "Du då?"
1 apr, 2014 20:22 |
|
Lele
Elev |
Jag går också första året så då borde vi ha samma lektion sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
1 apr, 2014 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen