Part of Unknown [Rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Part of Unknown [Rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Okej, jag har någon sorts "thing" för tv-serier. Jag känner det. Tv-shower... Japp. So, here I am again med ett nytt roll.
- My requests: Skriv hellre lite längre inlägg med hyfsat svenska, din karaktär kan inte allt och styr inte andras karaktärer. - Story: "Välkomna, välkomna, välkomna till Dagens Nyhet! Idag är dagens nyhet att den välkända regissören till Internetshowen: The Real Deal; Marcus Krim är tillbaka med en TV-show. Tv-showens namn är, rätt väntat: Unknown! När vi intervjuade Krim om den nya TV-showen sa han "...att han strävar efter realism." och "...har planer på ett genuint skådespel." Riktigt vad det betyder ville han inte gå in i detalj på, vilket är förståeligt med tanke på att Krim tycker om att vara förtegen om sina projekt. Men vi väntar spänt på kvällens premiär som är klockan åtta här på kanalen. Vi ses då!" - Reporter Mia Maurice från Dagens Nyheter Alla känner till Marcus Krim, alla känner till honom och hans extrema show: The Real Deal! Showen där Krim tog vemsomhelst och ställde dem inför en utmaning, vilken som helst. De som klarade den fick hemliga pris och blev dessutom kända. Inte bara smått kända, de är med i intervjuer, filmer, skriver böcker, de lever livet! Så vem skulle inte hoppa på chansen när man får ett email från självaste Marcus Krim? Sedan dessutom bli inbjuden till att få vara med i hans TV-show? Krims emails skickade de olika till varsin specifika plats... varifrån de kidnappades och de alla vaknar upp tillsammans i ett totalt mörkt rum och en röst berättar att de antingen samarbetar för att ta sig igenom hans prövningar, eller möta sitt öde. Men alla tittare tror bara att de är okända skådisar. – Mall: Namn: Ålder: Utseende: Familj&Bakgrund: Övrigt: A small what's up: 1. Krim valde dem slumpmässigt. 2. De har inte med sig någonting förutom den svarta långärmade tröjan, grå trainers och mörkgröna militärjeansen. Samt en vid påhäftad namnlapp med deras namn på. 3. Ingen får vara skickad av Krim (som en hantlangare eller programledare eller liknande), det finns synliga kameror nästintill överallt och information dyker upp här och var i form av brev, röstmeddelanden, röstinspelningar, videoklipp m.m. We'll see. 4. Det är okej att ha fler karaktärer. Men i sådana fall är de med från början. ♥ Och inga besläktingar, this I can promise you will not be tolerated. - Rollare och dess mallar: Skrivet av Borttagen: Namn: Manôn Éponine Lacroix Ålder: Tjugotvå fina höstar. Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Föddes i Florennes i Vallonien, Belgien, som tredje barnet (hon har två äldre systrar) i en läkarfamilj. När Manon fyllde femton bestämde sig familjen för att flytta till Bryssel och där har hon bott sedan dess. Förra året lyckades hon äntligen få tag på en egen lägenhet, precis bredvid Forët de Soignes. Är på good terms med sin mamma och ringer henne så ofta hon kan, men inte på riktigt lika good terms med sin pappa, då de gled ifrån varandra under hennes tidiga tonår. Älskar dock sina systrar väldigt mycket Övrigt: Har en väldigt stark fransk accent när hon pratar engelska, men är dock hyggligt bra på språket. Brukar mest klä sig i vintage från 20-30&40-talet. Tycker mycket om rött läppstift, hatar hundar (efter en liten olycka som resulterade i sju stygn och gips) och är smått lättirriterad och hatar sarkasm (well shit, Tom Felton XD). Har inte världens bästa kondition, då hon arbetar i kassan till en klädaffär och försöker få tag på en lagom bra agency så hon kan få sitt big break som modell. Är dock ganska idrottsintresserad, och har varit väldigt bra på basket för ungefär sju år sedan. Har haft vissa problem med depression och fobier av olika slag, men mår idag hyfsat. Har lätt för att skaffa vänner och är rätt så orädd av sig. Skrivet av Borttagen: Namn: Christoffer "Chris" Johnny Williams Ålder: 21 Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Föddes i en liten stad kallad Stoke On Trent in England. Hans mamma jobbade som skådespelare vid en teater medan hans pappa försvann kort efter Christoffers födsel och det kom senare fram att hans pappa var en drogmissbrukare som tagit överdos. På grund av att Chris mamma jobbade nästan dygnet runt lärde sig pojken att ta vara på sig själv. Det räckte inte länge innan han kom i sällskap med ett par halvt som halvt föräldralösa ungar som lärde honom streetdance, breakdance och hur han skulle ficktjuva. Då hans mamma sedan dog då han var femton år gammal i cancer, började Chris söka jobb som en bakgrundsdansare i olika festivaler och filmer. Efter några smått lyckade försök hade han tillräckligt med pengar för att flytta till Miami där han deltog som bakgrundsdansare till flera mer kända filmer. Övrigt: Har stark brittisk accent (♥), kan uppenbarligen dansa mycket bra och har lätt för att ta initiativ. Bra kondition och är i fysisk god form. Han har dock förträngt hela sanningen med sin pappas öde och kommer inte ihåg något av det. Ler sällan, mycket allvarlig och sarkasm är en del av hans försvar. Nikotinberoende. Skrivet av Selma...: Namn: Lissa Alice Açelya Karagöl Ålder: 19 Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Hon har en äldre bror, Jacob, en död mamma (Caroline) och en levande pappa (Emre). Lissas mamma kommer Kanada och på en resa till Turkiet träffade hon Lissas pappa, Emre. Efter några stormiga år av ett underbart förhållande friade han, hon sade ja, det de då inte visste var att hon var gravid med Jacob (fyra år äldre än Lissa). Det betyder med andra ord att Lissa är halv kanadensare och halv turk. Hennes mamma dog i en flygolycka förra året när hon reste till Cypern gällande jobbet - hon var författare - och Lissas pappa som är kirurg blev tvungen att börja ta hand om sina två barn själv. Båda må vara stora barn, men, de lever båda fortfarande hemma - hennes bror för att han tycker att det är smidigare att plugga på det viset, säger han åtminstone, alla i familjen vet att det är för att han inte kan, att han vill vara där och trösta dem ifall det behövs. Och, Lissa för att hon ännu inte har gått ut skolan. Men, deras pappa får ekonomiskt stöd från Lissa då hon sedan sju år tillbaka har börjat arbeta som modell. Hon är inte överdrivet känd, men, pengar är något hon faktiskt har och köper det mesta hon vill ha själv. Övrigt: Lissa är ganska smart, men, då hon modellar så har hon inte lika mycket tid för skolan som hon skulle ha haft ifall hon var en "normal" unge. Hon bor i Kanada och har en hund hon håller väldigt kär. Skrivet av Borttagen: Namn: Mackenzie Jenkins. Går dock under namnet Kenzie. Ålder: 18 år. Utseende: Kenzie är naturlig rödhårig, väldigt ljusrött. Håret är väldigt slitet, naturligt vågigt och ofta uppsatt i en hög tofs för att vara ur vägen. Hennes hy är solkysst då hon tillbringar väldigt mycket tid utomhus, dock har hon en ”snygg” solbränna var hennes panna är något ljusare än resten av ansiktet på grund av att hon ofta har en keps på sig för att skydda huvudet, ögonen emot solen. Ansiktet är annars ett väldigt vanligt ansikte, en i mängden, varken vacker eller ful. Hon har ett runt ansikte med tydliga käkben. Ögonen är grönbruna eller bruna men ser ibland gröna ut beroende på hur ljuset är, som ramas in av långa ljusa, ögonfransar. Över ögonen har hon ett par ögonbryn som har börjat bli något vildvuxna, inte så att de sitter ihop eller så utan bara något buskiga. Näsan är relativt platt, Kenzie har inte mycket till profil. Hennes läppar har en tendens att bli väldigt torra och har ofta en något mörkare röd färg. De är något fylliga och munnen är liten i proportion till resten av ansiktet. Hennes framtänder är något skeva och det har fått henne att nästintill sluta att le med tänderna. Kenz kropp är nätt. Hon är smal, nästan lite för smal med tydliga nyckelben. Hon är normallång, hon vet själv inte hur lång hon är. Hon är en ung kvinna med skit undernaglarna och är något ovårdad. Likt läppar är hennes händer otroligt torra och spricker ofta. Hon gillar att gå barfota och har därför hårda fotsulor som är vana vid att gå längre sträckor. Kenzie är inte direkt vältränad, hon är ingen typ som tränar men rör på sig väldigt mycket om dagarna. Kenzie har en del tatueringar som pryder hennes kropp. Hennes högra axel pryds av en döskalle med röda blommor. I nacken bär hon en liten svart tatuering av en Lotusblomma. Under vänster nyckelben har hon flera färgglada fjärilar som ”flyger” upp emot axeln. Sedan har hon en av ett svart hjärtavid vänstra handleden och evighetstecknet på sidan av långfingret som hon gjort själv. Familj&Bakgrund: Kenzie föräldrar dog då hon var tre år i en bilolycka och fick bo på ett familjehem då det inte fanns någon som kunde ta hand om henne. Sina föräldrar minns hon inte över huvud taget. Det fanns ingen som ville ha henne och blev därför omkring flyttad en del då hon hade/har en tendens att hamna i trubbel. Då hon var sexton år ansökte hon om att bli ”frigjord” och helt enkelt bli sin egna vårdnadstagare men då hon blev nekad så rymde hon. Efter det levde hon längst vägen och började lifta runt landet. Något som hon aldrig har ångrat. Övrigt: Kenzie är något av en ensamvarg. Hon har lärt sig att inte lita på andra och håller sig gärna i bakgrunden något även om hon inte har svårt för att framföra sina åsikter. Sedan är hon också kleptoman. Skrivet av AlexZz: Namn: Skylar "Sky" Unic Ålder: Sky är egentligen 20 men enligt hennes falska ID är hon 24. Utseende: ![]() Sky är exakt 1743 millimeter lång men Sky beräknar att det finns en chans till att hon växer ytterligare 24 innan hon växt klart. Hon bär ofta varmare kläder av anledning att hennes kroppstemperatur tenderar att sjunka fortare än normen. Piercingarna som visas på bilden är från hennes yngre år men var oäkta för att hjälpa hennes bror. Hennes hår är i den där färgen, men mer naturligt röd, hennes bror tycker om att fippla med foton. Familj&Bakgrund: Sky har som ovan nämnts en bror vid namn Dakota, Dakota är hennes yngre bror som har ett måttlöst intresse och en överdriven fascination med den fotografiska konsten och har haft det som favoritsysselsättning sedan hans pubertet slagit i taket. Deras vårdnadshavare Fru och Herr Unic tillät inte deras barn till att tumla runt med det andra folket och barnen tillbringade mycket tid hemma med deras höga antal av guvernanter. Fast på grund av den utbildningen de erhöll från de olika lärarna, men Dakota kunde aldrig förmå sig att släppa taget om fotografin. Så Dakota skrämde med framgång iväg guvernanterna tills Fru och Herr Unic sände dem till ett internat var Dakota fick utföra sin sysselsättning och Sky fick upp ögonen för äkta utbildning. Trots det så visade det sig att Sky hade väldigt högt IQ för att vara en flicka på 13 år. Men det kom till priset av att hon blev asocial och blyg med en horribel brist på kommunikationsförmåga vilket höll i sig tills för approximativt två och ett halvt år sedan då Dakota övertalade sin stela syster till att följa med honom på en klubb där hon fick i sig ungefär en halv martini innan hon fick sin första kyss, förlorade oskulden och fick sin första pojkvän. Samma pojkvän som gjorde så att hon upplevde sitt första krossade hjärta och första gången hon krossade någons fot med ett bildäck. Efter hennes första rebelliska akt (vilken pågick i en månad, två veckor, fem dagar, två timmar, femton minuter och trettiotvå sekunder men ytterligare trettio minuter kan läggas till om man räknar det definitiva avslutet som när bilens hjul åsamkade en bestående skada på pojkvännens redan dalande danskarriär) så blev hon och Dakota lite närmare och började umgås lite mer. Men när Sky märkte att hennes betyg dalade övergav hon ögonblickligen sina rebelliska upptåg men hon och Dakota har öppnat en liten fotoaffär och Dakota - som hoppade av skolan - får utföra sitt drömjobb och Sky fortsätter gömma sig i sitt skal, även om syskonen roar sig ibland med att klubba och liknande. Övrigt: Det kan rollas fram mer I suppose. - Taggelitagg: Tom Felton, Aia, Selma... aaaand Lellilola. (En ur varje elevhem. Hehe...hehehehe.) . .
30 mar, 2014 00:26
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 16:26
|
|
Borttagen
|
YAY! Så klart jag är med! Tack för att du taggade mig ♥
Mall (försöker verkligen att inte skapa en Mary-Sue...); Namn: Manôn Éponine Lacroix Ålder: Tjugotvå fina höstar. Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Föddes i Florennes i Vallonien, Belgien, som tredje barnet (hon har två äldre systrar) i en läkarfamilj. När Manon fyllde femton bestämde sig familjen för att flytta till Bryssel och där har hon bott sedan dess. Förra året lyckades hon äntligen få tag på en egen lägenhet, precis bredvid Forët de Soignes. Är på good terms med sin mamma och ringer henne så ofta hon kan, men inte på riktigt lika good terms med sin pappa, då de gled ifrån varandra under hennes tidiga tonår. Älskar dock sina systrar väldigt mycket Övrigt: Har en väldigt stark fransk accent när hon pratar engelska, men är dock hyggligt bra på språket. Brukar mest klä sig i vintage från 20-30&40-talet. Tycker mycket om rött läppstift, hatar hundar (efter en liten olycka som resulterade i sju stygn och gips) och är smått lättirriterad och hatar sarkasm (well shit, Tom Felton XD). Har inte världens bästa kondition, då hon arbetar i kassan till en klädaffär och försöker få tag på en lagom bra agency så hon kan få sitt big break som modell. Är dock ganska idrottsintresserad, och har varit väldigt bra på basket för ungefär sju år sedan. Har haft vissa problem med depression och fobier av olika slag, men mår idag hyfsat. Har lätt för att skaffa vänner och är rätt så orädd av sig. Hoppas det var bra nog ^^♥ 30 mar, 2014 08:42
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 11:48
|
|
Borttagen
|
I'M IN MATE!! :'D
Men jag undrar bara - så personerna som man är så är inte kända från början? O.o Namn: Christoffer "Chris" Johnny Williams Ålder: 21 Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Föddes i en liten stad kallad Stoke On Trent in England. Hans mamma jobbade som skådespelare vid en teater medan hans pappa försvann kort efter Christoffers födsel och det kom senare fram att hans pappa var en drogmissbrukare som tagit överdos. På grund av att Chris mamma jobbade nästan dygnet runt lärde sig pojken att ta vara på sig själv. Det räckte inte länge innan han kom i sällskap med ett par halvt som halvt föräldralösa ungar som lärde honom streetdance, breakdance och hur han skulle ficktjuva. Då hans mamma sedan dog då han var femton år gammal i cancer, började Chris söka jobb som en bakgrundsdansare i olika festivaler och filmer. Efter några smått lyckade försök hade han tillräckligt med pengar för att flytta till Miami där han deltog som bakgrundsdansare till flera mer kända filmer. Övrigt: Har stark brittisk accent (♥), kan uppenbarligen dansa mycket bra och har lätt för att ta initiativ. Bra kondition och är i fysisk god form. Han har dock förträngt hela sanningen med sin pappas öde och kommer inte ihåg något av det. Ler sällan, mycket allvarlig och sarkasm är en del av hans försvar. Nikotinberoende. 30 mar, 2014 09:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 11:09
|
|
Selma...
Elev |
Oh, I'm totally going to regret this... But, I'm in ^^
Namn: Lissa Alice Açelya Karagöl Ålder: 19 Utseende: ![]() Familj&Bakgrund: Hon har en äldre bror, Jacob, en död mamma (Caroline) och en levande pappa (Emre). Lissas mamma kommer Kanada och på en resa till Turkiet träffade hon Lissas pappa, Emre. Efter några stormiga år av ett underbart förhållande friade han, hon sade ja, det de då inte visste var att hon var gravid med Jacob (fyra år äldre än Lissa). Det betyder med andra ord att Lissa är halv kanadensare och halv turk. Hennes mamma dog i en flygolycka förra året när hon reste till Cypern gällande jobbet - hon var författare - och Lissas pappa som är kirurg blev tvungen att börja ta hand om sina två barn själv. Båda må vara stora barn, men, de lever båda fortfarande hemma - hennes bror för att han tycker att det är smidigare att plugga på det viset, säger han åtminstone, alla i familjen vet att det är för att han inte kan, att han vill vara där och trösta dem ifall det behövs. Och, Lissa för att hon ännu inte har gått ut skolan. Men, deras pappa får ekonomiskt stöd från Lissa då hon sedan sju år tillbaka har börjat arbeta som modell. Hon är inte överdrivet känd, men, pengar är något hon faktiskt har och köper det mesta hon vill ha själv. Övrigt: Lissa är ganska smart, men, då hon modellar så har hon inte lika mycket tid för skolan som hon skulle ha haft ifall hon var en "normal" unge. Hon bor i Kanada och har en hund hon håller väldigt kär. 30 mar, 2014 10:35 |
|
Borttagen
|
Lellilola hahahahaha X'D våra chars kommer bli bästisar *sarkasm* X''''D
Yo när kan vi börja AlexZz? 30 mar, 2014 11:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 15:11
|
|
Borttagen
|
[Ohh, have this crus on Derek Hale.
Selma..., säg inte att du kollar på den serien med. ^^ Haha, minns inte namnet men tja, hon är med i den, hon på bilden. I dont remember but its a funny show. Its makes me laugh, a lot! x3 AlexZz, är det okej att få ett brev istället för ett mejl. ^^] Namn: Mackenzie Jenkins. Går dock under namnet Kenzie. Ålder: 18 år. Utseende: Kenzie är naturlig rödhårig, väldigt ljusrött. Håret är väldigt slitet, naturligt vågigt och ofta uppsatt i en hög tofs för att vara ur vägen. Hennes hy är solkysst då hon tillbringar väldigt mycket tid utomhus, dock har hon en ”snygg” solbränna var hennes panna är något ljusare än resten av ansiktet på grund av att hon ofta har en keps på sig för att skydda huvudet, ögonen emot solen. Ansiktet är annars ett väldigt vanligt ansikte, en i mängden, varken vacker eller ful. Hon har ett runt ansikte med tydliga käkben. Ögonen är grönbruna eller bruna men ser ibland gröna ut beroende på hur ljuset är, som ramas in av långa ljusa, ögonfransar. Över ögonen har hon ett par ögonbryn som har börjat bli något vildvuxna, inte så att de sitter ihop eller så utan bara något buskiga. Näsan är relativt platt, Kenzie har inte mycket till profil. Hennes läppar har en tendens att bli väldigt torra och har ofta en något mörkare röd färg. De är något fylliga och munnen är liten i proportion till resten av ansiktet. Hennes framtänder är något skeva och det har fått henne att nästintill sluta att le med tänderna. Kenz kropp är nätt. Hon är smal, nästan lite för smal med tydliga nyckelben. Hon är normallång, hon vet själv inte hur lång hon är. Hon är en ung kvinna med skit undernaglarna och är något ovårdad. Likt läppar är hennes händer otroligt torra och spricker ofta. Hon gillar att gå barfota och har därför hårda fotsulor som är vana vid att gå längre sträckor. Kenzie är inte direkt vältränad, hon är ingen typ som tränar men rör på sig väldigt mycket om dagarna. Kenzie har en del tatueringar som pryder hennes kropp. Hennes högra axel pryds av en döskalle med röda blommor. I nacken bär hon en liten svart tatuering av en Lotusblomma. Under vänster nyckelben har hon flera färgglada fjärilar som ”flyger” upp emot axeln. Sedan har hon en av ett svart hjärtavid vänstra handleden och evighetstecknet på sidan av långfingret som hon gjort själv. Familj&Bakgrund: Kenzie föräldrar dog då hon var tre år i en bilolycka och fick bo på ett familjehem då det inte fanns någon som kunde ta hand om henne. Sina föräldrar minns hon inte över huvud taget. Det fanns ingen som ville ha henne och blev därför omkring flyttad en del då hon hade/har en tendens att hamna i trubbel. Då hon var sexton år ansökte hon om att bli ”frigjord” och helt enkelt bli sin egna vårdnadstagare men då hon blev nekad så rymde hon. Efter det levde hon längst vägen och började lifta runt landet. Något som hon aldrig har ångrat. Övrigt: Kenzie är något av en ensamvarg. Hon har lärt sig att inte lita på andra och håller sig gärna i bakgrunden något även om hon inte har svårt för att framföra sina åsikter. Sedan är hon också kleptoman. 30 mar, 2014 15:11 |
|
AlexZz
Elev |
Aia - Yeah, it's OK.
Tom Felton - Inte tillräckligt kända för att betyda någonting. Krim's not into celebs. And soon. Namn: Skylar "Sky" Unic Ålder: Sky är egentligen 20 men enligt hennes falska ID är hon 24. Utseende: ![]() Sky är exakt 1743 millimeter lång men Sky beräknar att det finns en chans till att hon växer ytterligare 24 innan hon växt klart. Hon bär ofta varmare kläder av anledning att hennes kroppstemperatur tenderar att sjunka fortare än normen. Piercingarna som visas på bilden är från hennes yngre år men var oäkta för att hjälpa hennes bror. Hennes hår är i den där färgen, men mer naturligt röd, hennes bror tycker om att fippla med foton. Familj&Bakgrund: Sky har som ovan nämnts en bror vid namn Dakota, Dakota är hennes yngre bror som har ett måttlöst intresse och en överdriven fascination med den fotografiska konsten och har haft det som favoritsysselsättning sedan hans pubertet slagit i taket. Deras vårdnadshavare Fru och Herr Unic tillät inte deras barn till att tumla runt med det andra folket och barnen tillbringade mycket tid hemma med deras höga antal av guvernanter. Fast på grund av den utbildningen de erhöll från de olika lärarna, men Dakota kunde aldrig förmå sig att släppa taget om fotografin. Så Dakota skrämde med framgång iväg guvernanterna tills Fru och Herr Unic sände dem till ett internat var Dakota fick utföra sin sysselsättning och Sky fick upp ögonen för äkta utbildning. Trots det så visade det sig att Sky hade väldigt högt IQ för att vara en flicka på 13 år. Men det kom till priset av att hon blev asocial och blyg med en horribel brist på kommunikationsförmåga vilket höll i sig tills för approximativt två och ett halvt år sedan då Dakota övertalade sin stela syster till att följa med honom på en klubb där hon fick i sig ungefär en halv martini innan hon fick sin första kyss, förlorade oskulden och fick sin första pojkvän. Samma pojkvän som gjorde så att hon upplevde sitt första krossade hjärta och första gången hon krossade någons fot med ett bildäck. Efter hennes första rebelliska akt (vilken pågick i en månad, två veckor, fem dagar, två timmar, femton minuter och trettiotvå sekunder men ytterligare trettio minuter kan läggas till om man räknar det definitiva avslutet som när bilens hjul åsamkade en bestående skada på pojkvännens redan dalande danskarriär) så blev hon och Dakota lite närmare och började umgås lite mer. Men när Sky märkte att hennes betyg dalade övergav hon ögonblickligen sina rebelliska upptåg men hon och Dakota har öppnat en liten fotoaffär och Dakota - som hoppade av skolan - får utföra sitt drömjobb och Sky fortsätter gömma sig i sitt skal, även om syskonen roar sig ibland med att klubba och liknande. Övrigt: Det kan rollas fram mer I suppose. . .
30 mar, 2014 15:55 |
|
Borttagen
|
Okay - Awesome
WAIT A SEC! är min char den enda killen?! O.o woopsis :'D 30 mar, 2014 15:58 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okay - Awesome WAIT A SEC! är min char den enda killen?! O.o woopsis :'D Have a blast, darling. xD Jag ska sluta lägga darling och love efter meningar nu, råkade nästan säga det till min pappa. ._. So do any of you guys feel like starting or do I have the *host* honor? . .
30 mar, 2014 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Okay - Awesome WAIT A SEC! är min char den enda killen?! O.o woopsis :'D Have a blast, darling. xD Jag ska sluta lägga darling och love efter meningar nu, råkade nästan säga det till min pappa. ._. So do any of you guys feel like starting or do I have the *host* honor? OMG... O.o min char kommer fan flippa x'D Alex, du får börja 30 mar, 2014 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen