Trubbel på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trubbel på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rollspelet är fullt
Jag och min syster Lunas lilla syster ska göra ett rollspel. Vi ska var 4 personer innan vi börjar rollspelet. Mall Namn: Ålder: Kön: Elevhem: Trollstav: Familj: Blodsstatus: Övrigt: 29 mar, 2014 18:30
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 11:45
|
|
Borttagen
|
Mall
Namn:Freja Ålder:13 Kön:Flicka Elevhem:Ravenckaw Trollstav:12 tum rosenträ,hippogriff fjäder som kärna. Familj:Mamma Selma,Pappa Martin,syster Bella. Blodstatus:Renblodig Övrigt: - 29 mar, 2014 18:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-29 kl. 21:44
|
|
Borttagen
|
Mall
Namn: Julia Ålder 13 Kön: Flicka Elevhem: Gryffindor. Trollstav: 15½ tum hagtorn, viliehår som kärna Familj: Mamma Lizzie, Pappa Daniel, Tvillingsyster Marie och Lillebrorsa Andreas Blodstatus: Renblodig Övrigt: är Bästis med Rose Weasley och Albus Potter 29 mar, 2014 18:44 |
|
Borttagen
|
får jag vara med? ska jag skriva mallen här isåfall?
29 mar, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
du får vara med
29 mar, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Namn: Liv Minnie
Ålder: 64, nee, 13 Kön: Flicka Elevhem: Hufflepuff Trollstav: 8 tum ek, drakhjärtesträng som kärna Familj: Syster Maja, 9 år, de är föräldralösa Blodsstatus: Vet inte Övrigt: Har en speciell talang för att trösta människor. 29 mar, 2014 21:41 |
|
Lele
Elev |
30 mar, 2014 11:33 |
|
Borttagen
|
Ja självklart
30 mar, 2014 11:34 |
|
Borttagen
|
Alla får vara med men är vi inte fyra nu?
30 mar, 2014 11:37 |
|
Borttagen
|
Jo
30 mar, 2014 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen