Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Dorothy Gale (utseende) :
![]() Dorothy Gale kommer tillbaka från det land hon besökte som liten genom en storm på havet och kommer tillbaka till ett zombieinfekterat Oz där Fågelskrämman tagit över. Folket i Smaragdstaden har blivit hans slavar och Dorothy måste göra något åt det. Med sin robothund T.O.T.O måste hon rädda landet. ___ Jag hoppas att någon vill vara med. ^-^ Jag vill vara Dorothy. Vi kan hitta på en till karaktär om ni vill. Jag söker en eller två spelare till.
29 mar, 2014 13:48 |
|
Borttagen
|
Är inte OZombie det nya spelet som American Mcgee gör? o:
29 mar, 2014 14:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är inte OZombie det nya spelet som American Mcgee gör? o: Jo, men jag hade för mig att det lades ner...? Men i vilket fall så kan vi göra en liten egen version av det då det inte står så mycket om det än. Är det okej om jag är Dorothy i så fall? Då kan du få vara en påhittad karaktär, (eller tvärtom).
29 mar, 2014 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Är inte OZombie det nya spelet som American Mcgee gör? o: Jo, men jag hade för mig att det lades ner...? Men i vilket fall så kan vi göra en liten egen version av det då det inte står så mycket om det än. Är det okej om jag är Dorothy i så fall? Då kan du få vara en påhittad karaktär, (eller tvärtom). Visst, men jag är inte så idérik just nu. Har du några förslag? 29 mar, 2014 15:00 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Är inte OZombie det nya spelet som American Mcgee gör? o: Jo, men jag hade för mig att det lades ner...? Men i vilket fall så kan vi göra en liten egen version av det då det inte står så mycket om det än. Är det okej om jag är Dorothy i så fall? Då kan du få vara en påhittad karaktär, (eller tvärtom). Visst, men jag är inte så idérik just nu. Har du några förslag? Du kan vara Dorothys syster eller något.
29 mar, 2014 16:35 |
|
Kim Potter
Elev |
29 mar, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Är inte OZombie det nya spelet som American Mcgee gör? o: Jo, men jag hade för mig att det lades ner...? Men i vilket fall så kan vi göra en liten egen version av det då det inte står så mycket om det än. Är det okej om jag är Dorothy i så fall? Då kan du få vara en påhittad karaktär, (eller tvärtom). Visst, men jag är inte så idérik just nu. Har du några förslag? Du kan vara Dorothys syster eller något. Visst ^^ 29 mar, 2014 17:35 |
|
Fellrendión
Elev |
29 mar, 2014 17:37 |
|
Borttagen
|
Blir det något roll, eller?
3 apr, 2014 18:47 |
|
Fellrendión
Elev |
3 apr, 2014 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen