PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi kör en mall först.
Namn: Draco Lucius Malfoy Föräldrar: Narcissa och Lucius Malfoy Blod: Renblod Har alltid med sig: Sin trollstav Trollstav: 8 tum Hagtorn, enhörninghår som kärna Elevhem: Slytherin År: 5 Övrig fakta: Slytherinsökare, Lagkapten, Prefekt, Försteprefekt år 7, patronus: Drake, Animagus: Kobra 28 mar, 2014 21:57 |
|
TildeW
Elev |
Namn: Kaylin York
Föräldrar: Perrie och Albert York Blod: Halvblod Har alltid med sig: Sin trollstav Trollstav: 14 tum ask, fenixfjäder som kärna Elevhem: Gryffindor Övrig fakta: ![]() Patronus: Björn. Prefekt.
28 mar, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Draco satt i en fåtölj och läste i salongen när Narcissa kom in.
"Draco, det är dags att åka till Kings Cross nu." Sade hon. Draco nickade, lade ner sin bok i sin koffert och tillsammans tog mamma och son flampulvernätverket till Kings Cross. 28 mar, 2014 22:21 |
|
TildeW
Elev |
Som vanligt ligger Kaylin och sover när hon ska till Kings Cross. Hennes far går upp på rummet och ruskar på henne.
"Snälla, Kaylin. Nu får det vara nog" säger han. Hon fattar direkt vad han menar och nickar. Hon tar so. Koffert och går till stationen som ligger en kort bit ifrån deras hus. Jag tar sig till perrong nio och tre kvart.
28 mar, 2014 22:26 |
|
Borttagen
|
Draco ska precis springa in i spärren som leder till perrong nio och trekvart när någon krockar in i honom.
"Se dig för smutsskalle." säger han argt. 28 mar, 2014 22:58 |
|
TildeW
Elev |
"Jag är ingen smuttskalle" fräser Kaylin.
Hon rättar på ryggen och tittar irriteratt på Draco Malfoy.
28 mar, 2014 23:00 |
|
Borttagen
|
"Om du inte är renblod, vilket du inte är så är du det i mina ögon York." sade Draco och log ett hånleende innan han sprang in genom spärren in till perrong nio och tre kvart.
Efter att ha sagt hejdå till sin mamma letade han upp Blaise och tillsammans hittade de en kupé. 29 mar, 2014 00:13 |
|
TildeW
Elev |
Hon kände sig knäckt. Kaylin hår sakta genom spärren och letar upp en tom kupé där hon sätter sig ensam.
29 mar, 2014 07:30 |
|
Borttagen
|
Draco och Blaise håller på och pratar om Quidditch när det knackar på deras kupédörr.
Kupédörren öppnas. Där står en tjej med långt blont idag små lockigt hår, blåa ögon, naturlig hy och en timglasmidja. Draco's flickvän Daphne Greengrass. "Hej pojkar. Får jag sitta här?" frågar Daphne och blinkar. Draco ler. "Självklart." säger Draco. Daphne går och sätter sig brevid sin pojkvän. De glömmer att Blaise är där och börjar hångla. 29 mar, 2014 19:44 |
|
TildeW
Elev |
Jag tar fram en bok och kladdar lite i den. Det är samma sak varje år. Draco kallar mig smutsskalle. Jag sitter ensam i en kupé och värst av allt så gillar jag honom. Men han har ju Daphne. Och jag är halvblod så det funkar ju ändå inte.
"Förbaskade liv" säger jag halvhögt.
29 mar, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen