PRIVAT. Understod?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRIVAT. Understod?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Trillus
Öhh, här ska vi rolla. another day, another slay 28 mar, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Ja xD
28 mar, 2014 21:30 |
|
Minihäst
Elev |
Fluff. Vill du vara tjej eller kille ellarannat?
another day, another slay 28 mar, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
Tjeeej.
Namn: Åldrer: Blodstatus: Årskurs: Elevhem: Utseende: Övrig: Funkar deeen? 28 mar, 2014 21:34 |
|
Minihäst
Elev |
Funkar braaa
another day, another slay 29 mar, 2014 09:41 |
|
Borttagen
|
Ja, jag gör den när jag kommer hem
29 mar, 2014 09:45 |
|
Minihäst
Elev |
Namn: Max Underwood
Åldrer: 15 (eller nåt... Idk) Blodstatus: Renblodig Årskurs: 5 (eller det beror på om åldern var bra :3) Elevhem: Gryffindor Utseende: ![]() Övrig: Har en katt vid namn Mrs Puffkin. Hon är stor och orange. another day, another slay 29 mar, 2014 09:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-29 kl. 18:25
|
|
Borttagen
|
Minihäst
Namn: April Young Åldrer: 15 Blodstatus: Mugglarfödd Årskurs: 5 Elevhem: Hufflepuff Utseende: ![]() Övrig:- 29 mar, 2014 09:50 |
|
Minihäst
Elev |
Vill du börja. Och ska vi vara vänner eller bästa vänner?
another day, another slay 29 mar, 2014 22:11 |
|
Borttagen
|
Bff xD Du börjar
29 mar, 2014 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen