Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs (Singwithice)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


SingWithIce börjar du? ;P

26 mar, 2014 23:06

Borttagen

Avatar


Var ska vi börja? Ska vi köra lite ooc? Var ska vi börja?

26 mar, 2014 23:07

Borttagen

Avatar


Ooc? Men ska vi börja vid tåget?

26 mar, 2014 23:09

Borttagen

Avatar


Out of character

Okej

26 mar, 2014 23:10

Borttagen

Avatar


Jag fattar fortfarande inte

26 mar, 2014 23:13

Borttagen

Avatar


Om man ändrar lite på personerna. Hur långt ska vi skriva?

26 mar, 2014 23:14

Borttagen

Avatar


Ok vigör det


Vet inte :s
Men sorry Singwithice , fyller år imrn & är ganska. Trött. Dessutom håller mobilen på att ladda ur så vi får rolla imorgon

26 mar, 2014 23:18

Borttagen

Avatar


Okej och https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F157f515.jpg

26 mar, 2014 23:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okej och https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F157f515.jpg

Tack
Nu kan vi rolla xD

27 mar, 2014 07:32

Borttagen

Avatar


Hur långt ska vi skriva?

27 mar, 2014 08:27

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)

Du får inte svara på den här tråden.