Prs (Singwithice)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SingWithIce börjar du? ;P
26 mar, 2014 23:06 |
|
Borttagen
|
Var ska vi börja? Ska vi köra lite ooc? Var ska vi börja?
26 mar, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
Ooc? Men ska vi börja vid tåget?
26 mar, 2014 23:09 |
|
Borttagen
|
Out of character
Okej 26 mar, 2014 23:10 |
|
Borttagen
|
Jag fattar fortfarande inte
26 mar, 2014 23:13 |
|
Borttagen
|
Om man ändrar lite på personerna. Hur långt ska vi skriva?
26 mar, 2014 23:14 |
|
Borttagen
|
Ok vigör det
Vet inte :s Men sorry Singwithice , fyller år imrn & är ganska. Trött. Dessutom håller mobilen på att ladda ur så vi får rolla imorgon 26 mar, 2014 23:18 |
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 23:19 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 07:32 |
|
Borttagen
|
Hur långt ska vi skriva?
27 mar, 2014 08:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Singwithice)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen