privat roll the z appocalypse
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat roll the z appocalypse
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Detta är ett rollspel med mig och mina vänner (vilka det är berättar jag senare) (karaktärer kommer och går i detta rollspelet så man får göra nya karaktärer när de andra har dött)
rollspelsblad namn: Jobb: (vilket jobb du tar får du med dig ett vapen som passar till jobbet) rädslor: familj: intressen: negativa saker: positiva saker: Min karaktär namn: Jim stevesson jobb: tjuv rädslor: höjder, förlora vänner och bli lämnad. familj: pappa och en syster intressen: bil stölder, knark, poker och knife game negativa saker: Har svårt att hålla mig lugn, har drogproblem. positiva saker: Vet hur man tjuvstartar bilar, dyrka upp dörrar och har en kofot.
22 mar, 2014 00:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat roll the z appocalypse
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen