PRS med Adventure
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Adventure
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
11 mar, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
Namn: Ace Milenh
Ålder: 16 Utseende: Han har blont hår med dreads (stav) som räcker honom lite över axlarna men han gillar att ha det uppsatt. Han har ofta på sig helt vanliga jeans eller mjukisbyxor, sneakers, samt vanliga enfärgade t-tröjor och 'hupparin'. Han är väldigt blek och har bruna, lugna ögon och mörka och glesa ögonfransar som nästan inte alls syns. Han har också en piercing vid högra ögonbrynet och ett vid läppen. Personlighet: Rollas fram. Intressen: Han gillar att skriva och rita. Styrkor: han är väldigtpositiv Svagheter: Han blir lätt sårad. Övrigt: - 11 mar, 2014 18:46 |
|
TildeW
Elev |
Namn: Clarissa Overstreet
Ålder:16 Useende: http://screencrave.com/wp-content/uploads/2011/02/Nikita-Alex-at-a-Club-2-17-11-kc.jpg Personlighet: Rollas Intressen: Dans och yoka. Gillar också att läsa Styrkor: Är positiv och håller sig lugn i svåra situationer. Svagheter: Blir lätt irriterad. Övrigt:-
11 mar, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
Börjar du?
11 mar, 2014 19:00 |
|
TildeW
Elev |
Ok.
((Jag börjar precis efter kraschen)) Jag trycker upp dörren med all min kraft. Vart är vi? Det första jag ner är sand och en djungel. Sedan vänder jag mig om och ser vatten. Jag suckar. Inga spår efter båtar eller andra stränder.
11 mar, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
Jag tittade ut genom fönstret och väntade på att alla andra skulle tränga sig ut ur flygplanet som hade kraschat.
Jag hade åkt på en klassresa tillsammans med min klass. Vi skulle åka till Grekland och plötsligt hade det bara hänt något så att alla motorer i flyget stängde av och flygplanet hade landat här. Det såg fint ut på ön, men jag såg inget tecken på liv. 11 mar, 2014 19:25 |
|
TildeW
Elev |
Jag försöker hålla lugnet. Men sitter jag fast på en öde ö kommer jag flippa ut.
Det är bara en dröm, bara en dröm...En väldigt sann dröm! tänker jag. Jag sätter mig ner på stranden. Klassens fåne larvar omkring. Fattar han inte att det är på riktigt och inte ett skämt?
11 mar, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Jag gick sist ut ur planet.
- Vi kommer aldrig att slippa bort härifrån! Grät min bästa vän Enna. Jag satte mig brevid henne och lade en hand på hennes axel. - Lugna ner dig, vi kommer att slippa bort. Sade jag och log. Det var svårt att tänka positivt i just den situationen. Att just ha crashat med ett flyg på en ö som är alldeles öde var ju inte precis det man önskade sig. Jag hade också fått ett sår på armen och på kinden. Det såg ut som om det skulle bli ärr, men det var det jag oroade mig minst om just då. 11 mar, 2014 19:36 |
|
TildeW
Elev |
Jag reser mig upp.
"Jag utforskar ön! Någon som följer med?" säger jag högt och alla blickar riktas mot mig. "Ingen? Okej". Jag börjar sakta gå mot djungeln. Jag känner mig en aning rädd. Jag tar ett djupt andetag.
11 mar, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
- Jag vill följa med. Sade jag och joggade efter tjejen. Jag visste att hon gick i min klass, men visste inte direkt någonting om henne.
[Sry, lite kort xD] 11 mar, 2014 19:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Adventure
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen