Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
FULLT Okej, så detta är ett roll om kärlek mellan två personer på Hogwarts! Det finns sju platser, så det är bara att skriva villken plats man vill ha, så kan man joina! Dessa platser är; 1. Tjejen- Fairy Tale -mall Spoiler: Tryck här för att visa! 2. Killen- Mily- mall- Spoiler: Tryck här för att visa! 3. Tjejens kompisMajaluna- Spoiler: Tryck här för att visa! 4. Killens kompis- Minihäst mall- Spoiler: Tryck här för att visa! 5. Tjejens kompis *2 Choppa- mall Spoiler: Tryck här för att visa! Övrigt: Bra på att rita c: 6. ÖvrigTrädkatten- mall- Spoiler: Tryck här för att visa! 7. Övrig-Matilda weasley- mall- Spoiler: Tryck här för att visa! Vänligen fyll i denna mall! Namn: Ålder: Kön: Elevhem: Personlighet: Rädslor: Styrkor: Svagheter: Utseende: Övrigt: (Adda bara om ni tycker att jag glömde något) Oj, detta låter relativt tråkigt, men men *.* Regler 1. Snälla respektera att detta är en sida där majoriteten är under 15, så skriv ingenting grovt! (Obs! Kyssar går ann) 2. Kontrollera ingens person. 3. Skriv snälla inget mindre än fem meningar! Det blir så tråkigt då! Choppa ville gärna vara med!
1 mar, 2014 22:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 2 kl. 19:11
|
|
Minihäst
Elev |
Jag är gärna med!
another day, another slay 1 mar, 2014 22:35 |
|
Fairy Tale
Elev |
Trodde allvarligt talat att ingen skulle vara med *_*
Men min mall kommer snart, kommentera så kommer den bara
1 mar, 2014 22:37 |
|
Minihäst
Elev |
*pling*
Om Choppa vill vara med, var det någon särskild tänkt till hen? Jag är gärna killens kompis eller någon "dum" haha, det lär ganska dumt men någon som skapar lite problem om man säger det så. Jag vill helst spela tjej, men rollat blir ju inte kul om det typ bara är en kille med. another day, another slay 1 mar, 2014 22:42 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Minihäst: *pling* Om Choppa vill vara med, var det någon särskild tänkt till hen? Jag är gärna killens kompis eller någon "dum" haha, det lär ganska dumt men någon som skapar lite problem om man säger det så. Jag vill helst spela tjej, men rollat blir ju inte kul om det typ bara är en kille med. Nej, hon sa bara att hon ville vara med. Här kommer min mall! Namn: Willow Dawn Ålder: 15 Kön: tjej Elevhem: Ravenclaw Personlighet: hon är snäll och pålitlig, väldigt smart men ändå inte en besserwisser. Rädslor: Hon har enda sedan hon var liten, varit rädd för vatten, då hon höll på att drunkna. Svagheter: Hon kan inte ljuga, man genomskådar henne direkt. Vatten. Styrkor: Hon har en väldigt bra sångröst. Och hon är anabb och vig. Utseende: ![]() Övrigt: Hon är halvblod
1 mar, 2014 23:05 |
|
Majaluna
Elev |
Jag är gärna med som "Tjejens kompis" då c:
Mall kommer! Ska man uggla mallen eller kan man skriva den här?^^
1 mar, 2014 23:24 |
|
Borttagen
|
Kan vara tjejens kompis ^__^
Edit: Såg att Majaluna tog det. Får väl bli övrig då. Oh crap, jag skrev detta inlägg en minut senare än Majaluna. Bad luck. </3 Min mall: Namn: Cherry Cooper Ålder: Du sa väl 15? ^^ Kön: Tjej Elevhem: Slytherin Personlighet: Är en 'ledartyp', Hård, snygg och vet om det, hon kan vara riktigt bitchig mot de hon inte gillar, ibland självisk men egentligen är hon snäll och bryr sig om andra. Rädslor: Att vara ensam (typ o_o) Styrkor: Hitta folks svaga punkter, och så ritar hon väldigt bra. Svagheter: Sin rädsl Utseende: Rågblont, ganska tunt, långt hår, snelugg, blåa ögon, ljus hy, smal. Övrigt: Bra på att rita c: ~ Kim Potter kanske vill vara med? c: 1 mar, 2014 23:25 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Majaluna: Jag är gärna med som "Tjejens kompis" då c: Mall kommer! Ska man uggla mallen eller kan man skriva den här?^^ Skriv den här du
1 mar, 2014 23:48 |
|
Borttagen
|
Kan kanske vara med men vill då hellst spela en kille
1 mar, 2014 23:54 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan kanske vara med men vill då hellst spela en kille Självklart! Skrivet av Borttagen: Kan vara tjejens kompis ^__^ Edit: Såg att Majaluna tog det. Får väl bli övrig då. Oh crap, jag skrev detta inlägg en minut senare än Majaluna. Bad luck. </3 Min mall: Namn: Cherry Cooper Ålder: Du sa väl 15? ^^ Kön: Tjej Elevhem: Slytherin Personlighet: Är en 'ledartyp', Hård, snygg och vet om det, hon kan vara riktigt bitchig mot de hon inte gillar, ibland självisk men egentligen är hon snäll och bryr sig om andra. Rädslor: Att vara ensam (typ o_o) Styrkor: Hitta folks svaga punkter, och så ritar hon väldigt bra. Svagheter: Sin rädsl Utseende: Rågblont, ganska tunt, långt hår, snelugg, blåa ögon, ljus hy, smal. Övrigt: Bra på att rita c: ~ Kim Potter kanske vill vara med? c: Vi kan nog klämma in en kompis till
2 mar, 2014 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen