Någon?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Är det någon som vill rolla med mig? Jag har rätt tråkigt och vill rolla lite.
Vill någon rollspela med mig? Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 20 feb, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag skulle gärna vilja rolla med dig! Men jag är inte proffs eller så
21 feb, 2014 14:00 |
|
Medi
Elev |
men det görvl inget.
knnner mig så dålig just nu förkylniing tror jag Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 21 feb, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
Okej
21 feb, 2014 14:23 |
|
Medi
Elev |
21 feb, 2014 14:29 |
|
Borttagen
|
Okej
21 feb, 2014 16:08 |
|
Medi
Elev |
21 feb, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara en man. Ska vi vara vampyrer då?
21 feb, 2014 16:19 |
|
Medi
Elev |
jag vill vara mnniska och de kanske möter varandra på ett party eller något?
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 21 feb, 2014 16:20 |
|
Borttagen
|
Ska jag vara vampyr då? Vi kan väl typ bli kära i varandra och du vet inte att jag är en vampyr.
21 feb, 2014 16:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen