Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon?

1 2
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar


Är det någon som vill rolla med mig? Jag har rätt tråkigt och vill rolla lite.
Vill någon rollspela med mig?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

20 feb, 2014 21:22

Borttagen

Avatar


Jag skulle gärna vilja rolla med dig! Men jag är inte proffs eller så

21 feb, 2014 14:00

Medi
Elev

Avatar


men det görvl inget.
knnner mig så dålig just nu
förkylniing tror jag

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

21 feb, 2014 14:21

Borttagen

Avatar


Okej Krya på dig! Vad vill du rolla om?

21 feb, 2014 14:23

Medi
Elev

Avatar


21 feb, 2014 14:29

Borttagen

Avatar


Okej Ska vi hitta på en handling då?

21 feb, 2014 16:08

Medi
Elev

Avatar


ja
jag vill vara en kvinna

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

21 feb, 2014 16:14

Borttagen

Avatar


Jag kan vara en man. Ska vi vara vampyrer då?

21 feb, 2014 16:19

Medi
Elev

Avatar


jag vill vara mnniska och de kanske möter varandra på ett party eller något?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

21 feb, 2014 16:20

Borttagen

Avatar


Ska jag vara vampyr då? Vi kan väl typ bli kära i varandra och du vet inte att jag är en vampyr.

21 feb, 2014 16:22

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon?

Du får inte svara på den här tråden.