Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{Prs} amanda1104 & Sorgfågel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} amanda1104 & Sorgfågel

1 2
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Privat rollspel mellan amanda1104 och Sorgfågel med HP som tema.

Mall:
Namn:
Ålder:
Utseende:
Stav:
Personlighet:
Familj:
Husdjur:

Har jag glömt något?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 feb, 2014 19:01

Borttagen

Avatar


Kan vi inte ta från typ 5 året så att dom är äldre och är mer förstående?

17 feb, 2014 19:02

amanda1104
Elev

Avatar


Okaj

Mall:
Namn: Aily Alpha
Ålder: 15
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn2.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSiPRZ_2GedTRxyhk3swYhWveLTjlnqUCGVQ4q0DykktOJvS9S2l3AWpzeD men längre hår
Stav: 9 tum ek, elefanthår som kärna
Personlighet: En tystlåten tjej som inte gillar stora folkmassor. Hon har även ett hett temperament och en stor mun. Att förolämpa folk är något hon älskar. Men hon är även snäll mot sina vänner och försöker ofta vara till lags.
Elevhem: Slytherin
Familj: Mamma Aria, pappa Oliver och storebror Alex som går sista året, även han är slytherinnare.
Husdjur: Familjens uggla Momo och Ailys tarantella fusum.

Blir det bra?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 feb, 2014 19:23

Borttagen

Avatar


Namn: Lucy Sinzey
Ålder: 15 år
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F2n0sbgo.jpg
Stav: 11 tum Mahogny, viliehår som kärna
Personlighet: En tjej med ett stort hjärta, hon försöker alltid vara alla till lags men ibland brister hon och hennes starka temperament brukar aldrig visa sig förns någon gör henne arg, hon är är en snäll och duktigt tjej.
Elevhem: Gryffindor
Familj: Mamma Liz, pappa Finn, lillebror Felix och lillasyster Feliz.
Husdjur: Katten Franz och ugglan Fangirl.

KANON

17 feb, 2014 19:32

amanda1104
Elev

Avatar


Bra! Vill du börja?

Sorgfågel?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 feb, 2014 19:36

Borttagen

Avatar


Va? Oj.. Nä, du kan

20 feb, 2014 11:52

amanda1104
Elev

Avatar


Ska vi börja på perrongen?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 feb, 2014 11:53

Borttagen

Avatar


Visst

20 feb, 2014 11:55

amanda1104
Elev

Avatar


Aily står på Perrong 9 3/4 och väntar på den röda expressen. Hennes familj står en bit bort och säger hejdå till Ailys bror Alex. Aily själv ser sig omkring efter sin vän Pansy Parkinsson.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

20 feb, 2014 11:59

Borttagen

Avatar


" Harry! Hermione! Ron!" sa Lucy.
" Hej Lucy., här är vi " sa Hermione.
Lucy rusade på tåget och in i kupén där hennes tre kompisar satt.

20 feb, 2014 12:07

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} amanda1104 & Sorgfågel

Du får inte svara på den här tråden.