Doctor Who
Forum > Off Topic > Doctor Who
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Jag tänkte bara ta tillfället i akt och fråga er alla vad ni tycker om Doctor Who?
Själv är jag ett stort, om än nyblivet, fan av serien, och skulle gärna hitta andra små människor att diskutera denna underbara serie med. ![]() ![]()
14 feb, 2014 14:16 |
|
Frivolt
Elev |
Det finns redan en tråd om det
Där finns en massa folk som kollar på denna världsbästa serie http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=3930&page=286#p2489265 14 feb, 2014 14:52 |
|
whovian
Elev |
18 jan, 2015 11:31 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
5 jul, 2015 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen