Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Användare Inlägg
HP_Maja
Elev

Avatar


Hejsan gott folk!!!
Nån som vill rolla?
Gärna nån som har lite erfarenhet eller läst roll eller nåt, för det har inte jag.
Vad vi ska rolla om kan vi bestämma sen antar jag

The marauder's map

9 feb, 2014 21:47

Pinkie Pie
Elev

Avatar


Jag vill gärna rolla med dig HP-Maja

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2F7c1d04dfc9a5d86b3343e2f2999b352f%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOwoqpcz6l4Jxu%2Fgiphy.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcKCWhCDFIXalW%2Fgiphy.gif

26 maj, 2014 17:21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.