Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Hej, någon som vill rolla? =) Vi bestämmer handling tillsammans. Let's go!
4 feb, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
4 feb, 2014 16:56
|
|
Borttagen
|
Kul! Vad vill du rolla om?
4 feb, 2014 16:59
|
|
Borttagen
|
vet ej........
kanske.....någonting 
4 feb, 2014 17:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-02- 4 kl. 17:02
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Gillar du att rolla fantasy, romantik, äventyr eller nåt annat?
4 feb, 2014 17:02
|
|
Borttagen
|
4 feb, 2014 17:02
|
|
Borttagen
|
jag med!! ska det vara om alver, dvärgar, älvor osv. eller?
4 feb, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
4 feb, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
4 feb, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
stora skogen.........
kommer du på fler platser bruker komma på handling när jag tänker på platser.
4 feb, 2014 17:06
|
Du får inte svara på den här tråden.