Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som har lust att rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som har lust att rolla?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej. Jag har aldrig rollat förut, men tycker att det låter kul. Så om någon vill rolla, så skicka ett mail. Det enda jag har som krav så här på förhand är att det ska handla om HP. Jag hoppas att någon har lust ♥

31 jan, 2014 19:23

Pinkie Pie
Elev

Avatar


Jag vill rolla Noorkuu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2F7c1d04dfc9a5d86b3343e2f2999b352f%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOwoqpcz6l4Jxu%2Fgiphy.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcKCWhCDFIXalW%2Fgiphy.gif

26 maj, 2014 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pinkie Pie:
Jag vill rolla Noorkuu
Vad kul
Dock har jag ingen aning om vad det ska handla om

27 maj, 2014 13:00

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som har lust att rolla?

Du får inte svara på den här tråden.