Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vampyrernas akademi

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > vampyrernas akademi

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Solen har nu gått ner det är dags för våra blodtörstiga vänner att vakna upp·Reigeringen i england har gjort om ett stort gammalt spökslott mitt i skogen till en skola där vampyrer går året var 1856· Men året är nu 2014 och reigeringen som finns idag har fattat ett beslut att utrota vampyrerna de kommer skicka vampyrjägare till skolan· Vampyrernas framtid är hotad·

Regler

* När du har skrivit ett inlägg måste minst 3 andra svara innan du får svara igen
* Rolla inte ifrån någon
* Vill att ni skriver i tredje person men om ni nu vill skriva i jag form så skriv karaktärens namn högst upp i inlägget
* minst 3 meningar får du skriva
* 2 karkärer var får man ha som max
* vill ni nånting utanför rollet så skriv inom (parantes)
* rolla inte bara killar eller bara tjejer


Mallen

Namn
Ålder
Kön
Famij och bakgrund
Gillar
Gillar inte
Övrigt

TaggarTrädkatten
fashion7
Choppa
Elinthemagicwitch

23 jan, 2014 20:31

Borttagen

Avatar


Tror inte jag vill vara med
Men tack för taggningen!

23 jan, 2014 20:34

Borttagen

Avatar


Vampyrer ._. vet inte...kanske.

23 jan, 2014 20:35

Trädkatten
Elev

Avatar


Jag kan vara med.

Namn: Aaron Mayer
Ålder: Ser ut som 16, men är egentligen 398.
Kön: Pojke
Famij och bakgrund: Hans föräldrar vet han inget om och han bor på skolan, han har en syster vid namn Clarie.
Utseende: Ljus blont hår, gråa ögon, liten näsa, rosa-röda läppar, rosiga kinder, lite fräknar.
Gillar: Att vara med sina kompisar, klättra i träd, djur.
Gillar inte: - (kommer inte på nåågot..)
Övrigt: -

Den blev lite kort men men... ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

23 jan, 2014 20:43

Detta inlägg ändrades senast 2014-01-24 kl. 17:23
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Det duger Trädkatten men om du vill kan din vampyr vara äldre än vad ser ut då vampyrer slutar växa vid den åldet de blir vampyrer men kan fortsätta åldras·

23 jan, 2014 20:59

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det duger Trädkatten men om du vill kan din vampyr vara äldre än vad ser ut då vampyrer slutar växa vid den åldet de blir vampyrer men kan fortsätta åldras·

Ja, exakt. Han ser ut som om han vore 16 år men han är egentligen kanske 398, eller något sådant. c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

24 jan, 2014 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Det duger Trädkatten men om du vill kan din vampyr vara äldre än vad ser ut då vampyrer slutar växa vid den åldet de blir vampyrer men kan fortsätta åldras·

Ja, exakt. Han ser ut som om han vore 16 år men han är egentligen kanske 398, eller något sådant. c:


Kanske bäst att skriva det i mallen

24 jan, 2014 17:22

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av Borttagen:
Det duger Trädkatten men om du vill kan din vampyr vara äldre än vad ser ut då vampyrer slutar växa vid den åldet de blir vampyrer men kan fortsätta åldras·

Ja, exakt. Han ser ut som om han vore 16 år men han är egentligen kanske 398, eller något sådant. c:


Kanske bäst att skriva det i mallen

Ok ok. ^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

24 jan, 2014 17:24

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > vampyrernas akademi

Du får inte svara på den här tråden.