|
Borttagen
|
Okej, ja. Det blev ett failat namn.
Mallar:
Spoiler:Tryck här för att visa!LIA15
Namn: Ines Nilsson.
Element:Trä.
Kraft: Styra och forma levande materia+ändra utseende.
Ålder: (vi kanske kan göra så att alla går första året på gymnasiet?)16.
Utseende: Rödbrunt hår som går ner till axlarna. Spinkig. Oftast går hon med en bok i handen.
Status i skolan: Plugghäst. Inte retat, men utfryst (lite som Minoo typ).
Personlighet: Modig, och hon går alltid att lita på när det gäller hemligheter.
Övrigt: Ines familj består av mamma Jenny, pappa Lars och lillasyster Klara.
Trädkatten
Namn: Abril Gonzales
Element: Jord eller Eld.
Kraft: Att kunna styra över människor via tankekraft. Eller, att kunna flytta ett föremål med tankekraft, och att kunna kontrollera eld.
Ålder: 16
Utseende: Hon har svart lockigt hår som går ner till halva ryggen, gråa ögon, lite mörkare hy, lång och smal, utåt stående öron som gör så att hon ser lite barnslig ut, höga kind ben men ända ett ganska runt ansikte.
Status i skolan (typ som Ida eller Anna-Karin) : Hon har precis flyttat till Engelsfors så hon har aldrig gått på skolan förut.
Personlighet: Hon har svårt att hålla inne med saker och om hon vet något som hon egentligen inte får veta så slinker det ur henne hur lätt som helst, så plötsligt kanske hela Engelsfors vet det. Hon tänker sig oftast inte för och bara gör något. Hon bryr sig inte om sitt utseende och är ganska ivrig av sig.
Övrigt: Hon är född i Spanien, men när hon var 3 år så flyttade hon och hennes familj till Sverige. Sedan så bodde dem där i en liten stad i flera år. Abril lärde sig svenska och trivdes riktigt bra i den lilla staden. Men nu har Abrils mamma hittat ett bra jobb i Engelsfors, så de flyttade dit.
Kim Potter
Namn: Alicia Nightlock
Ålder: 16
Utseende: Mörkbrunt vågigt hår till halva ryggen, lugg, stora blåa ögon, väldigt blek hy, ljusrosa läppar, smal, inte alls kurvig, hjärtformat ansikte.
Element: Vatten
Kraft: Förmågan att kunna läsa tankar. Kan även påverka vatten
Status i skolan: Hon är inte särskilt populär eller mobbad för den delen. Hon gillar helt enkelt att vara själv, hon har dock få, nära vänner.
Personlighet: Är lugn och tyst för det mesta, men när hon väl kommer igång är det svårt att stoppa henne. Hon är modig, nyfiken och rätt så klyftig då hon faktiskt lyssnat på lektionerna istället för att chatta, viska med kompisar etc.
Övrigt: Hon har levt upp ett helt okej liv med sin lillasyster Emy, storebror Lukas och mamma Sophie. När hennes föräldrar skilde sig så var hon bara 9 år.
Choppa
Namn: Isabelle Grip (kallas Issa)
Element: Luft
Kraft: Osynlighet
Ålder: 16
Utseende: Medellångt blont hår, snygg, smal
Status i skolan (typ som Ida eller Anna-Karin) : Typ som Vanessa, populär, vill synas
Personlighet: Kaxig, modig, högljudd
Övrigt: Inga syskon, pappa död & bor med sin mamma Emelie.
luna~lovegood
Namn: Maja Strandberg
Element: Metall
Kraft: (hon kan väl vara den de pratar igenom, som ida?) kommer lära sig teleportera
utseende: brunt långt hår som hon ofta har i en hästsvans men missar alltid lite av luggen, med flit, som hänger vid sidan av huvudet. annars hänger det i en fläta. ser helt okej ut, ofta solglasögon (pilotglasögon) gillar slappa kläder men har det inte ofta i skolan.
Ålder:16.
Status i skolan: ganska populär men har inte bett om det och är faktiskt ganska snäll.
Personlighet: vill vara snäll mot alla. håller folks hemligheter förutom om hon känner att det hotar någon. hänger med hyfsat på lektionerna
Övrigt: bor med sin pappa och storasyrra. hennes mamma är död sedan hon var typ tre år. hon älskar sin familj mer än något annat och vill så gärna berätta för sin omtänksamma syrra att hon är magisk men kan inte. vill försvara sin syrra mot allt i världen eftersom att hennes syrra tagit hand om henne för deras pappa jobbar mycket, är populär i engelfors.
Trädkatten
Namn: Abril Gonzales
Element: Jord.
Kraft: Att kunna styra över människor via tankekraft. kontrollera eld.
Ålder: 16
Utseende: Hon har svart lockigt hår som går ner till halva ryggen, gråa ögon, lite mörkare hy, lång och smal, utåt stående öron som gör så att hon ser lite barnslig ut, höga kind ben men ända ett ganska runt ansikte.
Status i skolan (typ som Ida eller Anna-Karin) : Hon har precis flyttat till Engelsfors så hon har aldrig gått på skolan förut.
Personlighet: Hon har svårt att hålla inne med saker och om hon vet något som hon egentligen inte får veta så slinker det ur henne hur lätt som helst, så plötsligt kanske hela Engelsfors vet det. Hon tänker sig oftast inte för och bara gör något. Hon bryr sig inte om sitt utseende och är ganska ivrig av sig.
Övrigt: Hon är född i Spanien, men när hon var 3 år så flyttade hon och hennes familj till Sverige. Sedan så bodde dem där i en liten stad i flera år. Abril lärde sig svenska och trivdes riktigt bra i den lilla staden. Men nu har Abrils mamma hittat ett bra jobb i Engelsfors, så de flyttade dit.
Ordning att skriva i:
Kim Potter
LIA15
Trädkatten
Choppa
Fröken Operfekt
luna~lovegood
23 jan, 2014 16:17
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 2 kl. 17:49
Antal ändringar: 9
|
Trädkatten
Elev
|
Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
23 jan, 2014 16:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
23 jan, 2014 16:23
|
Trädkatten
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc. 
23 jan, 2014 16:24
|
Kim Potter
Elev
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Kan vi inte ha egna mallar? cx
23 jan, 2014 16:26
|
Trädkatten
Elev
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Kan vi inte ha egna mallar? cx
Jo, det blir bra! C:
23 jan, 2014 16:26
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Ska vi hitta på egna? Tycker jag iaf. Ska det vara vi tre istället för "de utvalda"?
23 jan, 2014 16:26
|
Kim Potter
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Ska vi hitta på egna? Tycker jag iaf. Ska det vara vi tre istället för "de utvalda"?
Mm :3 MEN SPOILA INTE FÖR MYCKET D:
23 jan, 2014 16:28
|
Trädkatten
Elev
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Ska vi hitta på egna? Tycker jag iaf. Ska det vara vi tre istället för "de utvalda"?
Mm :3 MEN SPOILA INTE FÖR MYCKET D:
Jag (vi) ska FÖRSÖKA MEN DET ÄR BARA FÖR SVÅRT. >.<
23 jan, 2014 16:29
|
Kim Potter
Elev
|
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädkatten: Men jag fattar ej... Ska vi rolla om Cirkeln eller inte? :3
Ja :3
Ok ok, ska vi ha andra karaktärer och så låtsas vi typ att de är dem utvalda? o.o Eller ska vi ha dem? typ Minoo, Anna-karin.. etc.
Ska vi hitta på egna? Tycker jag iaf. Ska det vara vi tre istället för "de utvalda"?
Mm :3 MEN SPOILA INTE FÖR MYCKET D:
Jag (vi) ska FÖRSÖKA MEN DET ÄR BARA FÖR SVÅRT. >.<
Men aah, ska vi ha samma krafter eller ska vi liksom hitta på egna? c:
23 jan, 2014 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.