Landet ingenstans
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Landet ingenstans
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Landet ingenstans: Vi känner alla till sagan om perter pan och de vilda pojkarna från landet ingenstans· Men något har hänt i landet ingenstans mörka varelser börjar röra sig i skuggorna och peter pan och de vilda pojkarna försvinner spårlöst· Några utvalda ungdommar beffiner sig plötsligt s
I landet ingenstans de är enligt en profetsia utvalda att driva bort ondskan från landet ingenstans Ja det här är ett rollspel som jag och DarkBells aka ha med 2 andra var planerat Är AlexZz och amaanda intresserade? Regler * Ingen tar över någons karaktär * Ingen dödar någon annans karaktär * Skriv i tredje person och du får som minst skriva en mening Mallen Namn ålder kön familj och bakgrund gillar gillar inte övrigt 19 jan, 2014 20:50 |
|
DarkBells
Elev |
20 jan, 2014 19:29 |
|
AlexZz
Elev |
20 jan, 2014 19:31 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av AlexZz: en var tror jag. men det kan ju komma fler så ja.Ska vi ha fler än en karaktär? Eller ska vi bara ha en var? o-o
20 jan, 2014 19:34 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av AlexZz: en var tror jag. men det kan ju komma fler så ja. Ska vi ha fler än en karaktär? Eller ska vi bara ha en var? o-o Okaii, I'm in. x3 . .
20 jan, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Ni får gärna ha flera karaktärer var om ni vill
20 jan, 2014 21:00 |
|
Amaanda
Elev |
Jag har väldigt mycket för mig just nu, men tack så jättemycket för taggningen. Kommer absolut tillbaka om jag känner att det finns tid
21 jan, 2014 12:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Landet ingenstans
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen