|
Borttagen
|
PRS = Privat rollspel!
Så ingen får skriva här förutom IvdaPivda och ErisedStone ... och kanske staff ^^
Hehe ...
Mall
Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Personlighet:
Familj:
Övrigt:
Något mer? Du får börja med mallen, och våga inte säga emot, för du tvingade mig att göra tråden ... xD
18 jan, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
asdfghjkl.... JAG TVINGADE INTE DIG!! Gör malleen.
18 jan, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
Ok, jag sa inte direkt emot ... men ändå!! Hahaha.
18 jan, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
Namn: Liv Mula
Ålder: 16
Kön:Tjej
Utseende: Som Elena Gilber 
Personlighet: Rollas
Familj: Mamma [Seija] pappa [Carl]
Övrigt: -
MÖHH, din tur å du börjar ^^
18 jan, 2014 20:23
|
|
Borttagen
|
Namn: Josh Pine
Ålder: 17
Kön: Kille
Utseende: 
Personlighet: Typ ... äsch, rollas xP
Familj: Susan och Bob, som är mamman och pappan, och två yngre syskon, Emelie (  och Lola (14).
Övrigt:-
18 jan, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
18 jan, 2014 20:39
|
|
Borttagen
|
ÄR DET FÖRBJUDET ATT ÄTA MIDDAG ELLER?! XD
Jaja, usel på att skriva ... börjor (xD), men jaja.
Fyra timmar får vi åka bil, en lång och tråkig väg.
Kilometer efter kilometer, mindre stad och mera land.
Men den långa resan var värt det, för när vi kom fram upptäckte jag många saker som var positiva med landet.
Luften, till exempel. Den var ren, doftade blommor, inte avgaser.
Runt omkring oss var det villor, placerade lite hursomhelst. Det var ganska mysigt, så jag såg inte fram emot sommarens slut, så vi skulle hem.
18 jan, 2014 21:19
|
|
Borttagen
|
JAAA, FÖR HELVETEEEH XD
Jag hängde den blöta handduken över axeln och började gå mot vår villa efter det korta doppet jag hade tagit vid stranden med Mirnda, min bästa vän. Vattnet hade äntligen blivit varmt nog att bada i. Jag kunde se en bil som vände in på gatan vi bodde på, vilket inte vaar så vanligt. Ingen som bodde på vår gata förutom vi hade en bil och det fanns inget intressant i ändan av gatan heller. Jag struntade i bilen och bara fortsatte gå. Säkert någon som bara hade tappat bort sig.
18 jan, 2014 21:27
|
|
Borttagen
|
SKA JAG SLUTA ÄTA DÅÅÅ?! XO
Vi hade parkerat bilen på vår gård.
På resten av året bodde det en gammal farbror här, men vi hyrde stället hela sommaren ganska billigt.
Mina systrar springer in i huset som är olåst, jättekonstigt, tycker jag.
Men det verkar ju inte bo så många här.
Jag går in efter dem och kollar in rummen.
Gammeldags inredda, trägolv överallt och fula vitrinskåp.
Men jag skulle nog inte spendera så mycket tid inomhus, mest på stranden eller något annat mysigt ställe i närheten.
18 jan, 2014 21:34
|
|
Borttagen
|
Jag hängde upp handduken på byksträcket och sneglade mot huset som bilen hade svängt in till och försökte få syn på någon, men alla hade hunnit gå in. Jag fick syn på mamma som höll på med att duka bordet ute på terrasen, men hon dukade för fler än 3, mig, mamma och pappa.
- Mamma, varför lägger du fram så många tallrikar? Ropade jag och lade handen som en skärm ovanför ögonen för att solen inte skulle skina på mig och blända mig.
- Ja, justdet, jag glömmde att berätta för dig. Det är en familj som ska bo i huset där och de ska komma på middag idag om... 10 minuter. Sade hon och kollade på sitt armbandsur. Jag nickade och hjälpte mamma med att bära ut sakerna till bordet
18 jan, 2014 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.