Lost (rollspel om sserin)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lost (rollspel om sserin)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Jag skulle vilja ha ett Lost rollspel med någon eller några.
Jag skulle helst vilja själv vara på "de andras" sida, ingen riktig handling är uttänkt men jag vill ha egna karaktärer (ELLER om man vill, vara en som redan finns). Är någon intresserad kan vi diskutera det mer. P.S Jag stör mig på att titeln blev konstig genom min mobil >_<
9 jan, 2014 21:31 |
|
Annispop
Elev |
18 jan, 2014 17:33 |
|
Fellrendión
Elev |
(Fast jag kan skriva vad vi kommit överens om om det kommer någon mer.)
Jag och Annispop kom överens om att vi är karaktärer som finns. Men om jag får så vill jag gärna vara två personer, den ena vill jag gärna ska vara påhittad, OM jag får?
18 jan, 2014 18:05 |
|
Annispop
Elev |
18 jan, 2014 18:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Du måste inte vara fler om du inte vill!
Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med?
18 jan, 2014 18:38 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Du måste inte vara fler om du inte vill! Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med? Från De Andra vet jag hyfsat många, inte sådär jättemånga vänligt inställda (det är inte direkt meningen), men jag antar att jag kan vara Alex och Richard Alpert
19 jan, 2014 14:35 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Du måste inte vara fler om du inte vill! Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med? Från De Andra vet jag hyfsat många, inte sådär jättemånga vänligt inställda (det är inte direkt meningen), men jag antar att jag kan vara Alex och Richard Alpert Helt okej! Då är jag Juliet och en egen karaktär. Förresten, det skulle nog inte vara så kul om det bara var vi. Det vore också kul om det kom spelare som ska vara de från kraschen. Jag frågade runt lite men hittade ingen som vill vara med. Vet du någon kanske? __ Jag ändrade mig, jag vill nog bara vara Juliet.
19 jan, 2014 14:50 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Du måste inte vara fler om du inte vill! Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med? Från De Andra vet jag hyfsat många, inte sådär jättemånga vänligt inställda (det är inte direkt meningen), men jag antar att jag kan vara Alex och Richard Alpert Helt okej! Då är jag Juliet och en egen karaktär. Förresten, det skulle nog inte vara så kul om det bara var vi. Det vore också kul om det kom spelare som ska vara de från kraschen. Jag frågade runt lite men hittade ingen som vill vara med. Vet du någon kanske? Jag tror inte det, men jag kan fråga runt. Annars kan jag vara det om det inte finns några fler
19 jan, 2014 14:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Du måste inte vara fler om du inte vill! Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med? Från De Andra vet jag hyfsat många, inte sådär jättemånga vänligt inställda (det är inte direkt meningen), men jag antar att jag kan vara Alex och Richard Alpert Helt okej! Då är jag Juliet och en egen karaktär. Förresten, det skulle nog inte vara så kul om det bara var vi. Det vore också kul om det kom spelare som ska vara de från kraschen. Jag frågade runt lite men hittade ingen som vill vara med. Vet du någon kanske? Jag tror inte det, men jag kan fråga runt. Annars kan jag vara det om det inte finns några fler Ja, men det vore roligast om man var fler. Hur går det? Hittade du någon? ^^
19 jan, 2014 15:05 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Annispop: Skrivet av Fellrendión: Du måste inte vara fler om du inte vill! Men vet du någon mer som gillar Lost som kanske kan vara med? Från De Andra vet jag hyfsat många, inte sådär jättemånga vänligt inställda (det är inte direkt meningen), men jag antar att jag kan vara Alex och Richard Alpert Helt okej! Då är jag Juliet och en egen karaktär. Förresten, det skulle nog inte vara så kul om det bara var vi. Det vore också kul om det kom spelare som ska vara de från kraschen. Jag frågade runt lite men hittade ingen som vill vara med. Vet du någon kanske? Jag tror inte det, men jag kan fråga runt. Annars kan jag vara det om det inte finns några fler Ja, men det vore roligast om man var fler. Hur går det? Hittade du någon? ^^ Letar runt lite, har gjort en tråd i Gryffindors sällskapsrum
19 jan, 2014 15:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lost (rollspel om sserin)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen