Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tokio Hotel rollspel (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tokio Hotel rollspel (prs)

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


4 jan, 2014 21:29

Queen Boo
Elev

Avatar


JÄÄ! Ska vi börja jag är Bill

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 21:31

Borttagen

Avatar


Jag är Georg, börja du cx

4 jan, 2014 21:36

Queen Boo
Elev

Avatar


Okej. (Vi kan väl typ flytta från den magiska skolan i tyskland med hela bandet och till England istället?)

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 21:39

Borttagen

Avatar


Ja

4 jan, 2014 21:42

Queen Boo
Elev

Avatar


Bill:

Jag går in i den proppfyllda salen tillsammans med småttingarna. De är fem år yngre än mig och jag ska sorteras tillsammans med dom... Jag vänder mig om för att se vart de andra är

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 21:45

Borttagen

Avatar


Jag går in till stora salen bakom Bill och Tom och med Gustav bakom mig. Det känns konstigt att bli sorterad tillsammans med 5 år yngre elever. Några elever tittar förtjust på oss och jag förstår direkt att de är fan av oss. Det kommer att bli ett jobbigt år. Tänker jag och stryker en hårslinga från ansiktet.

4 jan, 2014 21:55

Queen Boo
Elev

Avatar


(George är ett år älde än Bill och Tom. Kom på en grej Gustav får inte gå på hogwarts nu...)

Jag väntar in de andra. ''Kom för fan! Tror ni att jag vill gå först?'' väser jag. jag tar tag i Tom och knuffar honom framför mig.

(Misstolk cx)

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 21:58

Borttagen

Avatar


[Nej, Georg är äldst, men skit samma!!! xD Elak Bill cxcxcxcx]

Jag himlar med ögonen åt Bill och kilar före honom, om han nu inte vill gå in först. Om några minuter är det Toms tur att bli sorterad. Han går nervöst fram och sätter sig på den lilla stolen och får hatten på sig.

4 jan, 2014 22:07

Queen Boo
Elev

Avatar


(Jaja)

Jag skrattar när Tom blir illröd i ansiktet. ''Hans färg passar ju gryffindor'' viskar jag till Georg. Tom hör det. Han ler, det var i gryffindor han ville hamna

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 22:10

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tokio Hotel rollspel (prs)

Du får inte svara på den här tråden.