Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla med mig? snälla!!!behövs 2 till

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla med mig? snälla!!!behövs 2 till

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


snälla jag skulle bli jätte glad om 2 personer skulle kunna vara med

The tale of 2 sisters and 1 brother.
syskonen kelpi har haft en svår tid de har left länge på gatorna utan mat & vatten. De själ för att överleva men tiderna blir allt svårare. Den äldsta brodern ser till sina små systrar på sitt vis. Men den yngsta blir sjuk & behöver hjälp. Kan de hitta botemedlet innan det är försent? & kan dom överleva i från svälten?

äldsta Brodern 15-17 år:
mellan systern 13-14 år:
Lilla systern11-12 år: Niela

Regler:
1. ingen förutom mot spelarna svarar i rollet
2: Detta är tredje person
3: ingen roman roll

4 jan, 2014 19:00

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla med mig? snälla!!!behövs 2 till

Du får inte svara på den här tråden.