Någon som vill rolla med mig? snälla!!!behövs 2 till
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla med mig? snälla!!!behövs 2 till
|
Borttagen
|
snälla jag skulle bli jätte glad om 2 personer skulle kunna vara med
The tale of 2 sisters and 1 brother.
syskonen kelpi har haft en svår tid de har left länge på gatorna utan mat & vatten. De själ för att överleva men tiderna blir allt svårare. Den äldsta brodern ser till sina små systrar på sitt vis. Men den yngsta blir sjuk & behöver hjälp. Kan de hitta botemedlet innan det är försent? & kan dom överleva i från svälten?
äldsta Brodern 15-17 år:
mellan systern 13-14 år:
Lilla systern11-12 år: Niela
Regler:
1. ingen förutom mot spelarna svarar i rollet
2: Detta är tredje person
3: ingen roman roll
4 jan, 2014 19:00
|
Du får inte svara på den här tråden.