De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Tredje världskriget har härjat över hela jorden och hela mänskligheten är förintad- utom tio undomar mellan 13 och 18 år som lyckades gömma sig från armeérna. Alla tio ungdomar är svårt skadade och nära döden, och de behöver varandra för att överleva. Utsläppen har förändrat miljön och nya, farliga varelser har skapats. De tio blir byten i den värld där de en gång var härskare
Jag tänkte detta som en någorlunda bra handling för ett rollspel. Är det någon som vill vara med? Mallen: Namn: Ålder: Kön: Personlighet: Gömställe: Bra på: Dålig på: Utseende: Övrigt: Min mall: Namn: Lucia Devil Ålder: 14 år Kön: tjej Personlighet: Visas senare Gömställe: En grotta i Mount Everest Bra på: Klättra, argumentera och slåss Dålig på: Balansera, ljuga och känslor Utseende: Kolsvart, gänsande hår med snedlugg, ungefär till axlarna isblå ögon, ett mörkt ärr som löper över vänster öga, ganska lång, blek hud. Övrigt: gillar djur 6. erisedstone - Namn: Elize Cole. Ålder: 16 Kön: Kvinna Personlighet: Rollas Gömställe: En trädkoja. Bra på: att bygga, klättra, lära sig nya saker och bli vän med andra. Dålig på: Samarbete och att försvara sig mot farliga djur. Utseende: http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/1773901.jpg Övrigt:- 7. Kim Potter Namn: Cat(herine) Ålder: 13½ Kön: Tjej Personlighet: Är väldigt smart för sin ålder och rätt så mogen. Annars har hon väldigt många personligheter. Hon kan vara hur snäll och rar som helst mot dem hon känner men kan vara väldigt vass, bestämd och modig. Gömställe: Hon har gömt sig lite här och där för att inte bli hittad. För tillfället en liten grotta uppe på ett berg. Bra på: vapen, gömma sig och tänka snabbt. Dålig på: att slåss utan vapen och är inte så bra på att skaffa vänner nu förtiden. Utseende: Rött hår till halva ryggen, sned lugg, långa, tjocka ögonfransar, grå-blåa ögon, smal och blek, ett ärr på kinden. Övrigt: Precis när kriget hade börjat, men ingen riktigt visste om det så hade hon bestämt sig att ta en promenad. När hon var i parken så hörde hon en smäll och när hon sprang tillbaka så låg hennes hus i småbitar.. 8.ivdapivda - Namn: Ewan Key. Ålder: 17 Kön: Man Personlighet: Rollas Gömställe: Wää, inte vet jag xd Bra på: Han är snabb och har bra kondition Dålig på: Venneeee... Rollas Utseende: 9.? 10. TildeW- Namn: Nikita Floyd Ålder: 17 Kön: Kvinna Personlighet: Rollas Gömställe: Vid en strand Bra på: Fiske och kondition Dålig på: Klättra och att ljuga Utseende: Utseende: http://images5.fanpop.com/image/photos/26400000/ALEX-nikita-26446335-1920-1200.jpg Övrigt:- Det är alla mallar tror jag! Taggningar: Spoiler: Tryck här för att visa! jag är jättecoolig älska mig plz 3 jan, 2014 23:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 18:53
|
|
Borttagen
|
Kanske med.
3 jan, 2014 23:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej Kanske med. jag är jättecoolig älska mig plz 3 jan, 2014 23:35 |
|
Borttagen
|
Gud, älskar storyn! Skriver mall sen, för jag är defensivt med!
4 jan, 2014 00:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, vad bra!! Gud, älskar storyn! Skriver mall sen, för jag är defensivt med! jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2014 10:49 |
|
Borttagen
|
Hm beror på om alla kommer vara tjejer och det kommer skrivas i jag form så kommer inte jag gå med
Jag är kanske med men vill inte att bara jag ska vara killen för om jag gårvmed kommer jag vara kille 4 jan, 2014 11:43 |
|
Borttagen
|
IvdaPivda
Horrokruxen 4 jan, 2014 11:46 |
|
Borttagen
|
Hm om det blir jag form så kommer jag glömma allas namn på sina karaktärer
4 jan, 2014 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: IvdaPivda Horrokruxen Tack för tagningen Erin, jag är med! Vart skriver man sin mall, här eller uggla? Här antar jag 4 jan, 2014 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hm om det blir jag form så kommer jag glömma allas namn på sina karaktärer Man kan skriva sin karaktärs namn i början av sitt inlägg. 4 jan, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen