Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De 10 sista

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista

1 2 3 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar

+1


Tredje världskriget har härjat över hela jorden och hela mänskligheten är förintad- utom tio undomar mellan 13 och 18 år som lyckades gömma sig från armeérna. Alla tio ungdomar är svårt skadade och nära döden, och de behöver varandra för att överleva. Utsläppen har förändrat miljön och nya, farliga varelser har skapats. De tio blir byten i den värld där de en gång var härskare

Jag tänkte detta som en någorlunda bra handling för ett rollspel. Är det någon som vill vara med?

Mallen:

Namn:
Ålder:
Kön:
Personlighet:
Gömställe:
Bra på:
Dålig på:
Utseende:
Övrigt:



Min mall:

Namn: Lucia Devil
Ålder: 14 år
Kön: tjej
Personlighet: Visas senare
Gömställe: En grotta i Mount Everest
Bra på: Klättra, argumentera och slåss
Dålig på: Balansera, ljuga och känslor
Utseende: Kolsvart, gänsande hår med snedlugg, ungefär till axlarna isblå ögon, ett mörkt ärr som löper över vänster öga, ganska lång, blek hud.

Övrigt: gillar djur

6. erisedstone -
Namn: Elize Cole.
Ålder: 16
Kön: Kvinna
Personlighet: Rollas
Gömställe: En trädkoja.
Bra på: att bygga, klättra, lära sig nya saker och bli vän med andra.
Dålig på: Samarbete och att försvara sig mot farliga djur.
Utseende: http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/1773901.jpg
Övrigt:-

7. Kim Potter
Namn: Cat(herine)
Ålder: 13½
Kön: Tjej
Personlighet: Är väldigt smart för sin ålder och rätt så mogen. Annars har hon väldigt många personligheter. Hon kan vara hur snäll och rar som helst mot dem hon känner men kan vara väldigt vass, bestämd och modig.
Gömställe: Hon har gömt sig lite här och där för att inte bli hittad. För tillfället en liten grotta uppe på ett berg.
Bra på: vapen, gömma sig och tänka snabbt.
Dålig på: att slåss utan vapen och är inte så bra på att skaffa vänner nu förtiden.
Utseende: Rött hår till halva ryggen, sned lugg, långa, tjocka ögonfransar, grå-blåa ögon, smal och blek, ett ärr på kinden.
Övrigt: Precis när kriget hade börjat, men ingen riktigt visste om det så hade hon bestämt sig att ta en promenad. När hon var i parken så hörde hon en smäll och när hon sprang tillbaka så låg hennes hus i småbitar..

8.ivdapivda -
Namn: Ewan Key.
Ålder: 17
Kön: Man
Personlighet: Rollas
Gömställe: Wää, inte vet jag xd
Bra på: Han är snabb och har bra kondition
Dålig på: Venneeee... Rollas
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fts2.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DH.4506439862585457%26amp%3Bpid%3D15.1

9.?


10. TildeW-
Namn: Nikita Floyd
Ålder: 17
Kön: Kvinna
Personlighet: Rollas
Gömställe: Vid en strand
Bra på: Fiske och kondition
Dålig på: Klättra och att ljuga
Utseende: Utseende: http://images5.fanpop.com/image/photos/26400000/ALEX-nikita-26446335-1920-1200.jpg
Övrigt:-



Det är alla mallar tror jag!



Taggningar:
Spoiler:
Tryck här för att visa!kotte7,Marsku,Fairydust,Lily Brown,Trezzan, cirklar, jinx, fashion7, luna_rav, erisedstone, ginny23


jag är jättecoolig älska mig plz

3 jan, 2014 23:07

Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 18:53
Antal ändringar: 15

Borttagen

Avatar


Kanske med.

3 jan, 2014 23:35

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kanske med.
Okej

jag är jättecoolig älska mig plz

3 jan, 2014 23:35

Borttagen

Avatar


Gud, älskar storyn! Skriver mall sen, för jag är defensivt med!

4 jan, 2014 00:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud, älskar storyn! Skriver mall sen, för jag är defensivt med!
Okej, vad bra!!

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 10:49

Borttagen

Avatar


Hm beror på om alla kommer vara tjejer och det kommer skrivas i jag form så kommer inte jag gå med

Jag är kanske med men vill inte att bara jag ska vara killen för om jag gårvmed kommer jag vara kille

4 jan, 2014 11:43

Borttagen

Avatar


IvdaPivda
Horrokruxen

4 jan, 2014 11:46

Borttagen

Avatar


Hm om det blir jag form så kommer jag glömma allas namn på sina karaktärer

4 jan, 2014 11:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
IvdaPivda
Horrokruxen


Tack för tagningen Erin, jag är med! Vart skriver man sin mall, här eller uggla? Här antar jag

4 jan, 2014 12:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hm om det blir jag form så kommer jag glömma allas namn på sina karaktärer

Man kan skriva sin karaktärs namn i början av sitt inlägg.

4 jan, 2014 12:07

1 2 3 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista

Du får inte svara på den här tråden.