Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla?
Jag skriver långt om jag gillar rollspelet annars blir det bara en mening elr så Cx 1 jan, 2014 22:24 |
|
Kim Potter
Elev |
13 jan, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Uggla mig Jag vill gäärna rolla cx 13 jan, 2014 19:29 |
|
Kim Potter
Elev |
13 jan, 2014 19:31 |
|
Isse Weasly
Elev |
Vill också gärna rolla C; Känner du för att köra en till kanske???
^ ¨ ~ "To be, or not to be..." -William Shakespear
15 jan, 2014 13:05 |
|
Borttagen
|
Visst c: Uggla mig så bestämmer vi handling osv osv.
15 jan, 2014 18:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen