Rolla på uggla
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla på uggla
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rapsody
Elev |
Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt.
Uggla eller skriv här om du är intresserad! /Rapsody 29 dec, 2013 15:19 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Rapsody: Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt. Uggla eller skriv här om du är intresserad! /Rapsody Vad menar du med att rolla på uggla? 29 dec, 2013 15:31 |
|
Rapsody
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Rapsody: Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt. Uggla eller skriv här om du är intresserad! /Rapsody Vad menar du med att rolla på uggla? Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat. 29 dec, 2013 15:42 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Rapsody: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Rapsody: Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt. Uggla eller skriv här om du är intresserad! /Rapsody Vad menar du med att rolla på uggla? Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat. Okej, jag är intresserad av att rolla med dig, ska jag uggla dig? 29 dec, 2013 15:45 |
|
Rapsody
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Rapsody: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Rapsody: Nån som vill rolla på uggla? Är på allt möjligt, t.ex. HP, fantasy, scifi, verklighet, m.m. Rollar gärna lite längre stycken och inte bara en eller två meningar. Kan också rolla flera karaktärer samtidigt. Uggla eller skriv här om du är intresserad! /Rapsody Vad menar du med att rolla på uggla? Skicka ugglor med meddelanden till varandra istället för att skriva i forumen. Tycker om det mer eftersom det blir mer privat. Okej, jag är intresserad av att rolla med dig, ska jag uggla dig? Jaa, skriv vad du vill rolla och lite om din karaktär. 29 dec, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna
4 jan, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
Jag är absolut med!
8 jan, 2014 01:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla på uggla
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen