Melissa+philip föraltid?
Forum > Fanfiction > Melissa+philip föraltid?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elinaey
Elev |
Hej! Det här är en fanfiction som jag får från fantasin, det är min första så kom gärna med kritik om vad jag bör bättra mig på!
Titel: Melissa+Philip föraltid? Handling: Melissa är 16 år och ihop med killen i klassen över. På därav femmånaders dag händer något som Melissa helst vill glömma men som är för stort... Något som kommer förnedra hela hennes liv. Gravid. Stil: jag form, dagboksform. Åldersgräns: jag skulle nog sätta ca12 men det varierar person till person. Okej här kommer ett smakprov. Jag har tänkt uppdatera ca en gång i veckan. __________________________________________________ Kära dagbok.Nu är Det såhär att jag är helt värdelös på att skriva, men jag har skaffat dig ändå för att kunna se tillbaka på mig själv som tonåring. Ialla fall så heter jag Melissa och jag är sexton år, jag bor här på västkusten med min mamma Elisabet, pappa Peter och lillasyster Signe. Tja, hur skriver man egentligen i en dagbok? Jag har varit på bio idag. Nä så kan man väl inte skriva. Eller? Förresten så tycker jag väl att det är lite konstigt att börja med att skriva kära dagbok. Men så är det, man vill ju vara som alla andra. Jaja godnatt tror jag... ~-~ Jag smög nedför trappan. klockan var bara sex men jag var en riktig morgon människa. Jag gick genom vardagsrummet och förbi hallen till köket. Lampan hade nog stått på hela natten och jag undrade om det var pappa som glömt den på inatt. Jag öppnade kylskåpet och kollade om där fans något ät bart. Det fick bli havregrynsgröt från igår med lingonsylt. Medans mickron gick så tänkte jag på Philip, killen i klassen över mig och dessutom min pojkvän. Vi hade varit ihop i fem månader idagoch ändå hade vi "bara" kramats. Idag skulle jag minsan pussa honom, iallafall på kinden. Philip hade frågat om jag ville komma hem till honom ikväll för att fira fem månader och dessutom skulle hans föräldrar bårt så vi kunde ha teven för oss själva. Jag kollar på klockan. Oh shit! Klockan var redan sju! Nu var det dags att skynda för bussen gick om en halv timma. Med en macka i handen och gröten kvar i micron småsprang jag till stationen. Så hoppas ni gillade den kom gärna med kritik 25 dec, 2013 22:58 |
Forum > Fanfiction > Melissa+philip föraltid?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen