Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jordgubbsvärlden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jordgubbsvärlden

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


~ För att rolla här måste man vara medlem i Jordgubbsvärlden ~

Hej alla Jordgubbar och liknande! Här är våran rollspelstråd jag tror kommer uppskattas

De söta jordgubbarna ska uggla om något brutit mot Mugglis regler, inte här

När du skriver ett inlägg skriver du tex så här:

Jag gick ut ur huset. Det var fint väder: Perfekt för att bada.
//(Er karaktärs namn)


Hoppas ni förstår och har kul!

22 dec, 2013 05:08

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jordgubbsvärlden

Du får inte svara på den här tråden.