Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roman eller stjärnrollspel?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roman eller stjärnrollspel?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det är något jag undrat över ett tag vilka rollspel föredrar ni egentligen ? Roman eller stjärnrollspel.

Romanrollspel: är med med längre inlägg med beskrivningar och ja beskriver mycket i detalj efter vad jag förstår

Stjärnrollspel: Är med kortare inlägg och ofta i jag form och skrivs kanske såhär * jag går * ja korta inlägg, jag form och med *

Om jag har missat något får ni gärna lägga till.

Själv så rollar jag gärna båda jag håller just nu på att utveckla mina inlägg i till roman inlägg eftersom jag vill bli en romanrollare

21 dec, 2013 15:28

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roman eller stjärnrollspel?

Du får inte svara på den här tråden.