Victoria's Secret ?
Forum > Off Topic > Victoria's Secret ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kitto
Elev |
Just nu har ju Victoria's Secret-bodymists och -bodylotions blivit väldigt populärt och jag tänkte bara kolla vilka ni har och vilka ni vill ha.
Så.. Vilka HAR ni och vilka VILL ni ha? Spoiler: Tryck här för att visa! 15 dec, 2013 00:19 |
|
Magda
Elev |
Jag har:
Mango Temptation Love Spell Amber Romance Jag vill ha: Pure Seduction Hello Darling Sheer Love ![]()
15 dec, 2013 02:12 |
|
Hapo
Elev |
Jag har:
Inga Jag vill ha: Inga 15 dec, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag köpte Coconut Passion till maj friänd Palm som klappjul
15 dec, 2013 17:30 |
|
Elley
Elev |
Jag har:
Sheer love - mist & bodybutter such a flirt love spell mango temptation pure seducion endless love coconut passion strawberries & champagne - mist & lotion forever pink pure daydream sen vill jag just nu ha aqua kiss tror jag, men är ganska nöjd haha
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 dec, 2013 17:44 |
|
MissWentz
Elev |
Jag tror att det är endless love som jag har. ^^
Är det någon som råkar veta när Victoria secret "showen" går i svensk TV (Fall Out Boy spelade där). ![]()
15 dec, 2013 17:53 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av MissWentz: Jag tror att det är endless love som jag har. ^^ Är det någon som råkar veta när Victoria secret "showen" går i svensk TV (Fall Out Boy spelade där). har den inte redan gått? eller kanske går igen förresten men finns att kolla på här i alla fall!
http://nouw.com/ellenfelixson/
15 dec, 2013 17:55 |
|
Zendaya
Elev |
Har ingen fast älskar lukten av Love Spell. Fast lukten försvinner snabbt (tycker jag) så vill ändå inte ha. :c
15 dec, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Lol det var typ den Fanno mobbade.Har ingen fast älskar lukten av Love Spell. Fast lukten försvinner snabbt (tycker jag) så vill ändå inte ha. :c 15 dec, 2013 20:34 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag har:
Strawberries and champain (2st) body mist Pure Seduction body mist Endless Love body mist Pure Daydream body mist Aqua Kiss hand and body lotion ALLA ÄR I 250 ML Jag vill ha: typ alla förutom Pear Glace... den luktar alldeles för mkt träd och natur enligt mej och är inte så förtjust i såna dofter... xc HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 6 jan, 2014 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen