Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill någon rolla om Divirgent?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla om Divirgent?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej! Har du läst Divirgent?? Då vill jag rolla med dig om det!!! Snälla!! ♥♥♥♥♥
Det skulle vara superkul!
Jag vet inte om vi ska göra en ny tråd då med annan rubrik, men jag lägger upp mallen här så att man kan få lite inspiration!

Mall:
Namn:
Ålder: 16
Kön:
Ursprunglig falang:
Väljer falangen:
Utseende:
Personlighet:
Styrkor:
Svagheter:
Intressen:
Familj:
Övrigt:

Det ska bli kul att rolla med dig!!

13 dec, 2013 17:22

Miss Black
Elev

Avatar


JA!! Åh, vad kul!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

14 dec, 2013 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??

14 dec, 2013 12:32

Miss Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??


Både Divergent och Insurgent!!!
Ja!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

14 dec, 2013 12:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??


Både Divergent och Insurgent!!!
Ja!!

Jag med!!!!! Jag ska läsa Alligent (vet inte riktigt hur det stavas) på engelska Tänker inte vänta tills den kommer på svenska!!
Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i???

14 dec, 2013 12:35

Miss Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??


Både Divergent och Insurgent!!!
Ja!!

Jag med!!!!! Jag ska läsa Alligent (vet inte riktigt hur det stavas) på engelska Tänker inte vänta tills den kommer på svenska!!
Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i???

Ja! Du kan göra den? Fast om du inte vill kan jag göra den. Det var ju din idé från början så du kan göra tråden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

14 dec, 2013 12:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??


Både Divergent och Insurgent!!!
Ja!!

Jag med!!!!! Jag ska läsa Alligent (vet inte riktigt hur det stavas) på engelska Tänker inte vänta tills den kommer på svenska!!
Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i???

Ja! Du kan göra den? Fast om du inte vill kan jag göra den. Det var ju din idé från början så du kan göra tråden

Jag kan göra den efter jag har fikat. Men om du inte orkar vänta så kan du göra den Använd mallen ovan

14 dec, 2013 12:47

Miss Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss Black:
JA!! Åh, vad kul!!!

Har du läst den?!?! Så, ska vi rolla??


Både Divergent och Insurgent!!!
Ja!!

Jag med!!!!! Jag ska läsa Alligent (vet inte riktigt hur det stavas) på engelska Tänker inte vänta tills den kommer på svenska!!
Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i???

Ja! Du kan göra den? Fast om du inte vill kan jag göra den. Det var ju din idé från början så du kan göra tråden

Jag kan göra den efter jag har fikat. Men om du inte orkar vänta så kan du göra den Använd mallen ovan


Ok, då gör jag tråden x) Ska vi rolla privat? O.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

14 dec, 2013 12:49

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla om Divirgent?

Du får inte svara på den här tråden.