Vill någon rolla om Divirgent?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla om Divirgent?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Har du läst Divirgent?? Då vill jag rolla med dig om det!!! Snälla!!
Det skulle vara superkul! Jag vet inte om vi ska göra en ny tråd då med annan rubrik, men jag lägger upp mallen här så att man kan få lite inspiration! Mall: Namn: Ålder: 16 Kön: Ursprunglig falang: Väljer falangen: Utseende: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Intressen: Familj: Övrigt: Det ska bli kul att rolla med dig!! 13 dec, 2013 17:22 |
|
Miss Black
Elev |
14 dec, 2013 11:22 |
|
Borttagen
|
14 dec, 2013 12:32 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du läst den?!?! Både Divergent och Insurgent!!! ♥ ♥ Ja!! Min bokblogg
14 dec, 2013 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Har du läst den?!?! Både Divergent och Insurgent!!! ♥ ♥ Ja!! Jag med!!!!! Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i??? 14 dec, 2013 12:35 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Har du läst den?!?! Både Divergent och Insurgent!!! ♥ ♥ Ja!! Jag med!!!!! Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i??? Ja! Min bokblogg
14 dec, 2013 12:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Har du läst den?!?! Både Divergent och Insurgent!!! ♥ ♥ Ja!! Jag med!!!!! Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i??? Ja! Jag kan göra den efter jag har fikat. 14 dec, 2013 12:47 |
|
Miss Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss Black: Skrivet av Borttagen: Har du läst den?!?! Både Divergent och Insurgent!!! ♥ ♥ Ja!! Jag med!!!!! Ska jag/du göra en ny tråd som vi kan rolla i??? Ja! Jag kan göra den efter jag har fikat. Ok, då gör jag tråden x) Ska vi rolla privat? Min bokblogg
14 dec, 2013 12:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla om Divirgent?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen