Nån som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vill rolla?
roller: 2 tjejer och 1 kille. (ev. 3 tjejer 2 killar) handling: Evelyn , wilon och ----- börjar sitt 4:e år på Hogwarts. *tjej 1:Emhio potter (JAG) *tjej 2:KajsaRC2001 *kille 1: MALL: Namn: Ålder: kön: Trollstav: elevhem: Animagus: patronus: personlighet: familj & bakgrund: gillar: gillar inte: intressen: (övrigt) : Min mall: Namn: Evelyn Ålder: 14 kön: Tjej utseende: (min profilbild) elevhem: Hufflepuff Animagus: Katt patronus: Delfin personlighet: Ganska blyg och söt. familj: hon har en katt som heter Miki och är vit med orangea fläckar. hennes mamma och pappa är mugglare. gillar: Söta saker, katter, hippogriffer gillar inte: Läskiga saker, spindlar. intressen: Teckna, Hippogriff Ridning, sova. (övrigt) : - NÅGON SOM VILL VARA MED? elinthemagicwitch? KajsaRC2001? 13 dec, 2013 14:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-14 kl. 09:08
|
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag vill vara med!!
Namn: Wilon Gera Ålder: 14 kön: kvinna Trollstav: 9 tum, pilträd, drakhjärtesträng som kärna elevhem: slytherin Animagus: orm patronus: Iller personlighet: lojal, högljudd, kaxig, (har egentligen dåligt självförtroende) familj & bakgrund: Wilon kommer ifrån en renblodig trolkarlsfamilj från amerika. Hennes föräldrar hamnade i bråk med släkten och flyttade till england. Där bor hon i ett litet hus med sina föräldrar och sin storebror, Mike. Dem delar även på den svarta ugglan Giggli. gillar: Läsa, Läxor, Musik, läskiga saker gillar inte: dockor, mugglare intressen: Vintersporter, Quidditch. (övrigt) :ser ut så här ![]()
13 dec, 2013 20:18
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-20 kl. 19:45
|
|
Borttagen
|
någon mer som vill vara med?
14 dec, 2013 09:08 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna med
MALLEN: Namn: Matthew Hillard Ålder: 14 år Kön: Kille Trollstav: 12 tum, mahogny. Viliehår som kärna. Elevhem: Slytherin Animagus: Uggla Patronus: Delfin Personlighet: Ganska blyg men han vågar ändå prata och ta ton och när han blir arg blir han modig. Familj & bakrund: Hans föräldrar är renblodiga, dom heter Maya Hillard och Chris Hillard. Han har även en lillasyster som heter Agnes Hillard, hon går andra året. Gillar: Hogwarts, djur och läxor Ogillar: Elaka människor och åka tåg Intressen: Han brukar plugga eller vara med dom djuren han hittar. Övrigt: UTSEENDE: ![]() Ska trekampen finnas eller? 16 dec, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
vem börjar? trekampen finns inte
17 dec, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vem börjar? trekampen finns inte Men vad ska hända? Annars blir det ju segt om inget ska hända 17 dec, 2013 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men vi rollar fram det som händerSkrivet av Borttagen: vem börjar? trekampen finns inte Men vad ska hända? Annars blir det ju segt om inget ska hända 17 dec, 2013 14:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men vi rollar fram det som händer Skrivet av Borttagen: vem börjar? trekampen finns inte Men vad ska hända? Annars blir det ju segt om inget ska hända Okej..? Så ingen speciell händelse? Ok 17 dec, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men vem börjar?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men vi rollar fram det som händer Skrivet av Borttagen: vem börjar? trekampen finns inte Men vad ska hända? Annars blir det ju segt om inget ska hända Okej..? Så ingen speciell händelse? Ok 17 dec, 2013 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men vem börjar? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men vi rollar fram det som händer Skrivet av Borttagen: vem börjar? trekampen finns inte Men vad ska hända? Annars blir det ju segt om inget ska hända Okej..? Så ingen speciell händelse? Ok Du och jag kommer nog att få köra mycket för Kajsa är inte inne så mycket 17 dec, 2013 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen