Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nån som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon som vill rolla?

roller: 2 tjejer och 1 kille. (ev. 3 tjejer 2 killar)

handling: Evelyn , wilon och ----- börjar sitt 4:e år på Hogwarts.


*tjej 1:Emhio potter (JAG)
*tjej 2:KajsaRC2001
*kille 1:


MALL:

Namn:
Ålder:
kön:
Trollstav:
elevhem:
Animagus:
patronus:
personlighet:
familj & bakgrund:
gillar:
gillar inte:
intressen:
(övrigt) :


Min mall:

Namn: Evelyn
Ålder: 14
kön: Tjej
utseende: (min profilbild)
elevhem: Hufflepuff
Animagus: Katt
patronus: Delfin
personlighet: Ganska blyg och söt.
familj: hon har en katt som heter Miki och är vit med orangea fläckar. hennes mamma och pappa är mugglare.
gillar: Söta saker, katter, hippogriffer
gillar inte: Läskiga saker, spindlar.
intressen: Teckna, Hippogriff Ridning, sova.
(övrigt) : -


NÅGON SOM VILL VARA MED?

elinthemagicwitch?
KajsaRC2001?

13 dec, 2013 14:23

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-14 kl. 09:08
Antal ändringar: 2

KajsaRC2001
Elev

Avatar


Jag vill vara med!!


Namn: Wilon Gera
Ålder: 14
kön: kvinna
Trollstav: 9 tum, pilträd, drakhjärtesträng som kärna
elevhem: slytherin
Animagus: orm
patronus: Iller
personlighet: lojal, högljudd, kaxig, (har egentligen dåligt självförtroende)
familj & bakgrund: Wilon kommer ifrån en renblodig trolkarlsfamilj från amerika. Hennes föräldrar hamnade i bråk med släkten och flyttade till england. Där bor hon i ett litet hus med sina föräldrar och sin storebror, Mike. Dem delar även på den svarta ugglan Giggli.
gillar: Läsa, Läxor, Musik, läskiga saker
gillar inte: dockor, mugglare
intressen: Vintersporter, Quidditch.
(övrigt) :ser ut så här https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.wallcg.com%2Fimages%2F2012%2F11%2Fheadphones-girl-pink-hair-pink-eyes-anime-girls-HD-Wallpapers.jpg




https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m88mqqHhC81r107b8o1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2i2emI74B1qmdl2jo1_500.gif

13 dec, 2013 20:18

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-20 kl. 19:45
Antal ändringar: 4

Borttagen

Avatar


någon mer som vill vara med?

14 dec, 2013 09:08

Borttagen

Avatar


Jag är gärna med

MALLEN:

Namn: Matthew Hillard
Ålder: 14 år
Kön: Kille
Trollstav: 12 tum, mahogny. Viliehår som kärna.
Elevhem: Slytherin
Animagus: Uggla
Patronus: Delfin
Personlighet: Ganska blyg men han vågar ändå prata och ta ton och när han blir arg blir han modig.
Familj & bakrund: Hans föräldrar är renblodiga, dom heter Maya Hillard och Chris Hillard. Han har även en lillasyster som heter Agnes Hillard, hon går andra året.
Gillar: Hogwarts, djur och läxor
Ogillar: Elaka människor och åka tåg
Intressen: Han brukar plugga eller vara med dom djuren han hittar.
Övrigt: UTSEENDE:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F2yy2ex2.jpg


Ska trekampen finnas eller?

16 dec, 2013 20:47

Borttagen

Avatar


vem börjar? trekampen finns inte

17 dec, 2013 14:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vem börjar? trekampen finns inte


Men vad ska hända?
Annars blir det ju segt om inget ska hända

17 dec, 2013 14:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
vem börjar? trekampen finns inte


Men vad ska hända?
Annars blir det ju segt om inget ska hända
men vi rollar fram det som händer

17 dec, 2013 14:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
vem börjar? trekampen finns inte


Men vad ska hända?
Annars blir det ju segt om inget ska hända
men vi rollar fram det som händer


Okej..?
Så ingen speciell händelse? Ok

17 dec, 2013 14:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
vem börjar? trekampen finns inte


Men vad ska hända?
Annars blir det ju segt om inget ska hända
men vi rollar fram det som händer


Okej..?
Så ingen speciell händelse? Ok
men vem börjar?

17 dec, 2013 14:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
vem börjar? trekampen finns inte


Men vad ska hända?
Annars blir det ju segt om inget ska hända
men vi rollar fram det som händer


Okej..?
Så ingen speciell händelse? Ok
men vem börjar?


Du och jag kommer nog att få köra mycket för Kajsa är inte inne så mycket

17 dec, 2013 14:36

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.