HogWarts Nya Elever - Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HogWarts Nya Elever - Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alviis
Elev |
Hogwarts nya elever!
Detta är ett rollspel som handlar om, ja, just Hogwarts nya elever. Regler: 1, Max 3 mallar. 2, Inga svärord. 3, Jag bestämmer väder, tid och termin. 4, Om någon måste logga ut, skriv det i forumet så att alla vet. 5, Om någon är borta så får alla andra skriva max 3 inlägg. 6, Ingen speciell ordning, för man kan glömma av den så lätt ändå. 7, Det är max 6 stycken personer i rollspelet. 8, Max 5 styrkor och max 5 svagheter. 9, Ha kul! Hoppas ni vill vara med! Såhär ser en mall ut: Namn: Ålder: Går i år: Utseende: Elevhem: Styrkor: Svagheter: Bakgrund: Familj: Intressen: Egenskaper: Övrigt: Min mall ser ut såhär: Namn: Bree Lake Ålder: 11 Går i år: 1 Utseende: Lite blek, ljus blont tjockt rakt hår, is blåa ögon med långa svarta ögonfransar. Rälstandställning, ljus röd/rosa fylliga läppar. Elevhem: HuffelPuff. Styrkor: Kvastflygning, astronomi, trollformellära. Svagheter: Örtlära, försvar mot svartkonster. Bakgrund: Mamma och pappa dog i tåg olycka. Familj: Ingen. Intressen: Läsa än så länge. Egenskaper: Blyg, smart, plugghäst. Övrigt: Vill börja i quidditch som jagare. Vi börjar vid elevhemslottningen! Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 11 dec, 2013 16:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HogWarts Nya Elever - Rollspel
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen