Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 dec, 2013 18:03 |
|
Liv_Weasley
Elev |
BRA!!
Ja vi gör mallar! 10 dec, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
Perfekt♥
Mallen Namn: Ålder: Kön: Elevhem: Personlighet: Utseende: Favoritämne: Blodstatus: Familj (?) : Övrigt: Vill du börja skriva i mallen? xD ♥ Har så dålig fantasi!♥ 10 dec, 2013 19:36 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Namn: Alice Swan Ålder: ska vi gå första? Kön: Giiirl Elevhem: Ravenclaw Personlighet: Snäll, rolig men lätt att irritera sig på. Utseende: ![]() Favoritämne: Trollformellära Blodstatus: Renblod Familj (?) : Mamma O pappa, ensam barn Övrigt: .... Hihi 13 dec, 2013 08:18 |
|
Borttagen
|
Snygg mall!
Namn: Lola Julians Ålder: (japp Kön: A GIRL!♥ Elevhem: Jag tar...Ravenclaw också xD♥ Personlighet: snäll, älskar att få nya kompisar, smart och har rolig humor, men om någon är bättre än henne i något ämne så kan hon bli lite avundsjuk...xD♥ har inga fördomar mot Slytherin, även om många av hennes nya kompisar har det. Utseende: ![]() Favoritämne: Trollkonsthistoria, fast att Professor Binns har lektionen Blodstatus: halvblod Familj (?) : mamma och pappa, storasyster Emilia som går i 3:e årskurs på Hogwarts, en lillebror (Marcus). Kärlek: rollas fram, men någon kanske i Slytherin? Övrigt: Ääääälskar böcker! 13 dec, 2013 16:34 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Supeeeh!
Kärlek kanske man kan rolla fram, eller? Och vi kanske kan ha.... Hmm.... Vilken tid tycker du? För mig helst marodörernas eller Harrys! 21 dec, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Haha, ta vad du vill Liv, för mig spelar det ingen roll♥♥
23 dec, 2013 10:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mig och min bästis Liv! :3
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen