Öppet roll om Divirgent!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll om Divirgent!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
VIKTIGT!!!!
Alla byter till falangen De tappra. ♥ Hej! Jag tänkte öppna ett roll för alla som gillar Divirgent och vill rolla om det! Jag tänkte att man kunde börja rolla dagen det är testet och så kommer vi till samma falang. De tappra, De lärda, De fridfulla, De osjälviska eller De ärliga? Jag tycker De tappra. Man får såklart vara falangbytare, men man måste inte det! Här är mallen: Namn: Ålder: 16 Kön: Ursprunglig falang: Väljer falangen: Utseende: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Intressen: Familj: Övrigt: Här är min mall: Namn: Cindy (Cyzz/Cizz) Smith Ålder: 16 Kön: Tjej Ursprunglig falang: De tappra Väljer falangen: De tappra Utseende: Blont långt hår, isblåa ögon, smal, vacker, lång. Personlighet: Kaxig, cool, snäll, våghalsig, självsäker (när hon gör saker som hon är bra på) Styrkor: Snabb, stark, gymnastisk, bra på att klättra, bäst i sin grupp (har tränat sen hon var 1), atletisk, modig, jättebra på att smyga och gömma sig. Svagheter: Klaustrofobi, "rädd" för de som är elak med henne (men hatar de ändå), lätt irriterad. Intressen: Sjunga (är jättebra), våghalsiga saker, träna, musik. Familj: Mamma och pappa i falangen. Storebror Four. (Samma som i boken, fast Tris finns inte) Övrigt: Inget speciellt som jag kommer på nu Andras mallar: Spoiler: Tryck här för att visa! Några taggningar: Spoiler: Tryck här för att visa! Tagga gärna personer ni tror vill vara med! 5 dec, 2013 19:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 9 kl. 21:31
|
|
Ida2001
Elev |
Okej jag är med!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 dec, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Yes! (Jag visste inte att du hade läst Divirgent? Eller har du det...? 5 dec, 2013 19:08 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Ehm... förlåt om jag är lite efter men jag har aldrig hört talas om Divirgent eller falanger eller någonting sånt...? sorry men vad är det
***Don't tickle a sleeping dragon*** 5 dec, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Förklara handligen lite mer tack då kan jag kanske gå med om jag får veta handlingen
5 dec, 2013 19:10 |
|
Ida2001
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yes! (Jag visste inte att du hade läst Divirgent? Eller har du det...? Japp det har jag! Har ingen tid nu men gör mallen snart!! Skrivet av Inez*Malfoy: Ehm... förlåt om jag är lite efter men jag har aldrig hört talas om Divirgent eller falanger eller någonting sånt...? sorry men vad är det Hihi det gör inget det är en bok!! Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 dec, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Ehm... förlåt om jag är lite efter men jag har aldrig hört talas om Divirgent eller falanger eller någonting sånt...? sorry men vad är det Divirgent är första boken i en trilogi. 5 dec, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Ööhöhöhhöhö.... Du vet ju att jag inte har läst dem!
Skulle dock gärna vilka vara med när jag läst dem.... 5 dec, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Förklara handligen lite mer tack då kan jag kanske gå med om jag får veta handlingen Eh. Det är lite svårt när du inte har läst boken... Kan någon förklara?! Jag år inte så bra på det... 5 dec, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Har tyvär inte läst böckerna
5 dec, 2013 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen