Hungergames prs rol mellan mig och ida2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames prs rol mellan mig och ida2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej Ida2001, det var ett kärleksroll va?
Mall: Namn: Ålder: Distrikt (12 va?) : Utseende: Styrkor: Svagheter: Familj: Frivillig: Övrigt: Min mall: Namn: Katsa Monroè Ålder: 16 Distrikt (12 va?) : 12 Utseende: långt ljust hår med bruna ögon. Är ganska smal och har ett väldigt vackert ansikte. Styrkor: är väldigt bra på att smyga, medicinska kunskaper, slank. Svagheter: simmar inte så bra, gillar även inte att döda. Familj: bor med sin mamma och pappa, har även en lillasyster Katja monroè. Frivillig: Nej. Övrigt:- 5 dec, 2013 19:01 |
|
Ida2001
Elev |
Japp okej jag gör min mall snart har ingen tid just nu!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 dec, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
Okej!
5 dec, 2013 19:11 |
|
Ida2001
Elev |
Förlåt för att det har tagit tid men jag hade visst glömt att bevaka sidan och sen glömde jag bort det men.. . nu kommer den i alla fall!
Mall: Namn: Jon Seprai Ålder: 17 år Distrikt : 12 Utseende: Väldigt snygg med brunt hår och väldigt vackra ögon. Ganska mellanlång men stark efter att ha fått försörja familjen. Styrkor: Snabb och smidig med bra sinnen och duktig med pil och båge. Svagheter: Har ibland lite svårt att kontrollerna ilska och de kan ju ge konsekvenser... Även dålig på växter och örter. Familj: Pappa och lillebror (mamma död) Frivillig: Ja för sin lillebror Randaly Övrigt: - Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 7 dec, 2013 22:17 |
|
Borttagen
|
Det gör inget!
Ska du eller jag börja? Ändrar min ålder till 17 7 dec, 2013 22:24 |
|
Ida2001
Elev |
Aha okej vad snällt men vi kan vara 16 om du vill! Du kan börja!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 8 dec, 2013 12:19 |
|
Borttagen
|
nejdå, jag ändrar till 17 nu
- Jag tog på mig den finaste vi hade, en ganska kort, svart klänning med en liten urringning. Den hade varit mors för en herrans massa år sedan och ingen hade använt den sedan dess. Den var förstås lite skrynklig sådär, men annars var den så gott som ny. Jag satte även upp mitt långa hår i en hög hästsvans, Sedan gjorde jag mig redo för att ansluta mig till resten av familjen. 8 dec, 2013 14:38 |
|
Ida2001
Elev |
Jag visste redan på morgonen att jag låg illa ute, mitt namn var nu med på 48 lotter. Pappa märkte inget men Randaly såg att jag var orolig även om jag försökte att inte visa det. Han var nu 12 år och hans namn med på 1 lott så jag var inte speciellt orolig för han. Det var ju nästintill omöligt att han skulle bli dragen. Vi tvättade oss och jag satte på mig en skjorta och de finaste byxorna jag hade. Sen gav vi oss iväg till slåttern.
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 8 dec, 2013 17:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames prs rol mellan mig och ida2001
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen