PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Hej! Jag(amanda1104) och Luna_rav tänkte rolla med Harry Potter som tema.
Mall: Namn: Ålder: Utseende: Familj: Personlighet: Trollstav: Djur: Elevhem: Övrigt: Har jag glömt något? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 nov, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Okej, jag fyller i... och nej jag tror nt du glömt något.
Mall: Namn: Alicia Ålder: 14 Utseende: Familj: bror (ett år äldre, Anton) pappa och mamma Personlighet: busig, ensam, tyst, blyg och kan bli rätt dryg mot dom som är elaka. Trollstav: visas i rollet -.- Djur: uggla Elevhem: Gryffindor Övrigt: Hon och hennes bror har mugglarföräldrar 26 nov, 2013 21:02 |
|
amanda1104
Elev |
Mall:
Namn: Aily Alpha Ålder: 14 Utseende: ![]() Familj: Storebror Alex, 16, mamma Molly och pappa Fredrik Personlighet: Aily är ofta dryg mot allt och alla. Men hon är egentligen en snäll person som alltid visar vad hon känner för folk, både gott och ont. Hon kan bli väldigt innåtvänd och tyst i flera dagar. Trollstav: Som du sa, visas i rollet Djur: Tarantellan Fusum Elevhem: Slytherin Övrigt: Renblodig Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 nov, 2013 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-28 kl. 17:01
|
|
Borttagen
|
Kan du börja? Jag måste göra en sak...
28 nov, 2013 16:57 |
|
amanda1104
Elev |
Ska vi börja på perrongen?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Visst c:
28 nov, 2013 17:02 |
|
amanda1104
Elev |
Aily står på perrong 9 3/4 i väntan på tåget. Det går inte förrän om en halvtimme och nu ser hon det en bit bort.
"Aily!" Hennes vän Sally Mullin kommer springande med Pansy Parkinson bakom sig. Aily omfamnar sina vänner och dom börjar genast prata om när dom alla tre var hemma hos Aily under sommarlovet. Dom hade alla tre drivit Ailys storebror Alex till vansinne som tillsist hade lämnat hemmet för att sova hos några kompisar för att slippa dom. Det hade tjejerna tyck varit väldigt kul. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Alicia gick över perrongen och letade efter Harry och de andra. Efter en stund kände hon hur någon klappade henne på axeln, det var Ron. Och bredvid honom stod Harry och Hermione. "Hejsan." sa Hermione glatt och kramade om henne. "Hej." svarade Alicia och kramade henne också. Dom hade inte träffat varandra på hela sommaren. Alicia hade varit tvungen att följa med sin bror till Kalifornien. Dom gick in till tåget och satte sig i en kupé. 28 nov, 2013 17:13 |
|
amanda1104
Elev |
"Blaise och Draco har hittat en tom kupé. Dom tyckte att vi skulle hämta dig och sedan gå dit" säger Sally. Aily nickar och tar sin koffert medan Pansy tar buren som Fusum är i. Aily har som vanligt hängt ett skynke över buren för att Fusum ska hålla sig lugn och så att ingen annan ska se honom. Första gången hon kom dit med honom hade en huffelpuffare fått syn på honom och börjat skrika av rädsla.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 nov, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
"Vad tror ni kommer hända i år?" frågade Ron. "Vad menar du?" sa Harry och tittade oroligt på Ron. "Jag menar... varje år än så länge har det hänt något. Skulle bli konstigt om det blev ett helt vanligt år." sa Ron och flinade. Alicia lutade huvudet mot fönstret. Hon var verkligen trött. 28 nov, 2013 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen