(PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Jag kom på detta rollspel när jag såg Narnia på tv!
Taggningar: Mily, sanna1324567, Magda och Bree Smith Regler: *Ingen tar över en annan medlems karaktär. Sen vet jag inte mer men ja, försök vara aktiva. Är trött! XD Roller: Jag är Aslan, Lucy och Peter. Mily är Edmund, Jadis och Ella. sanna1324567 är en egen karaktär. Bree Smith är Susan och en egen karaktär. Handling: Ungefär samma som den vanliga, men den måste inte gå exakt efter den. Men ja, några barn hamnar i landet Narnia på ett eller annat sätt för att en profetia förutspått att de är de som ska rädda landet från den eviga vintern och häxan Jadis slaveri. P.S Luna_rav drog sig ur... Ordningen kan väl vara: Jag, Mily, sanna1324567, Bree Smith, Wolf? Alltså då ordningen man skriver inlägg.
24 nov, 2013 00:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-13 kl. 15:59
|
|
Borttagen
|
Namn: Ella
ålder: Hon är 15 år kön: Tjej ras: Människa personlighet: Visas i rollet familj och bakgrund: Ellas föräldrar dog i en bilolycka endast hennes syster som är 20 år och är den enda som nu kan ta hand om henne. Hon kommer bra överens med sin syster och dom båda kämpar för att glömma den hemska händelsen när kriget börjar skickas Ella ut till landet men hennes syster bor kvar i London gillar: Hon gillar att skriva och skriver dagbok gillar inte: När någon påminner henne om hennes föräldrar övrigt: det enda hon har kvar av sin mamma är hennes halsband av hennes pappa har hon kvar hans dagbok. ![]() 24 nov, 2013 00:34 |
|
Bree Smith
Elev |
Fullständigtnamn: Leah Saint Angel
Ålder: nio år Kön: människo flicka, dotter av Eva Utseénde: http://images4.fanpop.com/image/photos/17700000/PARKER-the-casting-of-renesmee-17774480-576-720.jpg Personlighet: Hon är för det mesta lycklig och älskar att skratta, men som så många andra barn under kriget har hon växt upp fortare en vad hon egentligen har behövt. Hon är intelligent och kommer ofta med kvicka komentarer. Hon har en fin sångröst och älskar att läsa. Bakgrund: Hennes föräldrar driver ett koditori i London. Affärerna gick bra och Leah fick privatundervisning samt sång lektioner. Sen blev hennes pappa inkallad i kriget och London blev ett mål för bomber. Då bestämde sig Leah’s mor för att det var säkrare för hennes dotter på landet. Familj: Hennes far Robert Saint Angel är inkallad i kriget, hennes mor Hattie Saint Angel är kvar i London och hennes storasyster Pearl Saint Angel var kvar med sin mor. Älskar: sötsaker, böcker och att sjunga. Avskyr: krig, orättvisor och att vara borta från sin familj. Övrigt: hon är omåttligt förtjust i fina saker. Duger mallen? Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 24 nov, 2013 14:05 |
|
Fellrendión
Elev |
(Luna_rav drog sig ur och Magda deltar, när sanna1324567 lämnat in sin mall och Magda sagt vem hon vill vara kan rollspelet starta!
24 nov, 2013 14:10 |
|
Bree Smith
Elev |
(Jag tackar och bugar
Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 24 nov, 2013 14:11 |
|
Fellrendión
Elev |
(Jag hoppas att vi kommer igång snart och att rollspelet kommer uppdateras ofta, men som sagt, är det okej att ordningen är såhär:
Jag skriver först-sedan Mily-sedan sanna1324567-sedan Bree Smith-sedan Magda? Så att ingen skriver före någon annans tur?)
24 nov, 2013 15:28 |
|
Borttagen
|
(Min mall (^w^)
Namn: Loella Imai Ålder: 14 Kön: Tjej Personlighet: Väldigt mån om att alla ska ha lika rättigheter, och blir väldigt sur om någon pratar nedvärderande om någon speciell slags folksort. Annars så är Loella alltid glad och snäll, men hon är väldigt speciell och tillbakadragen. Utseende: ![]() OBS: Kläderna på henne gäller inte!) 24 nov, 2013 15:55 |
|
Wolf
Elev |
(Det finns inte någon chans att lilla jag kan vara med..?)
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 24 nov, 2013 18:47 |
|
Fellrendión
Elev |
(Wolf, vi är ganska många nu, men om det är ok för de andra att du är med så blir du i alla fall den sista att delta, men då får du nog lämna in din mall så fort du kan om du har en egen karaktär eller så får du säga vem du vill vara av karaktärerna som redan finns och som är tillgängliga, av syskonen är bara Peter ok att ta över)
24 nov, 2013 18:51 |
|
Wolf
Elev |
(Om de andra går med på det så hade jag velat vara en egen karaktär.)
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 24 nov, 2013 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen