Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Några som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Några som vill rolla?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej!
Är det någon/några som har lust att rolla med mig? Man får hoppa in när man vill,skriv bara mallen på denna tråd och börja att rolla!
Jag tänkte ett rollspel på Hogwarts, helst ska vi vara ca 5 och alla ska börja sitt första år på Hogwarts, dom blir vänner och får uppleva massor med kul. Till och med bekämpa den onda armen som härjar på Hogarts.Mallen bestämmer man själv hur den ska vara.. Så, vad väntar ni på, ANMÄL ER,

19 nov, 2013 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Namn: Pling
Kön: Flicka
Årskurs: 5
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.teenidols4you.com%2Fblink%2FActors%2Falexandradaddario%2Falexandra-daddario-1375460255.jpg
Elevhem: Ravenclaw
Mer rollas fram


Fint men jag tror att det står att alla ska börja sitt första år

19 nov, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn: Pling
Kön: Flicka
Årskurs: 5
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.teenidols4you.com%2Fblink%2FActors%2Falexandradaddario%2Falexandra-daddario-1375460255.jpg
Elevhem: Ravenclaw
Mer rollas fram


Fint men jag tror att det står att alla ska börja sitt första år
Meeeeen då är jag inte med


Okej

19 nov, 2013 19:01

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Några som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.