Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kom till mig...Jag skadar dig inte

Forum > Fanfiction > Kom till mig...Jag skadar dig inte

Användare Inlägg
Ginny 04
Elev

Avatar

+1


Kom TILL MIG… JAG Skadar dig inte…






Kapitel, 1.
SOMMAR…

19/5-2001
Kära dagbok.
Idag hände det en märklig sak. Jag såg en drake! Coolt va! Men du tror mig nog inte… Men det är sant. Sen så försvann den. Draken var vit med gröna sådana saker dom har på ryggen. Den var vacker. Men jag vet ej om det faktiskt bara var en dröm. För det var så fantastiskt och den liksom glittrade runt om kring. //Lara.

20/5-2001
Kära dagbok.
Idag för ett år sedan fick jag dig. En fin lilla oanvänd dag bok med en smiley på. Ida är du en lika fin och lika lilla dagbok. Fast en nästan färdig skriven dagbok. Men till det spännande förlåt att du fyller ett år är också spännande, men ändå. Jag såg draken idag igen men när den kom närmre blev det en pojke i samma ålder som jag. Konstigt. Han sa ingenting barra en mening:
- Var inte rädd.

18 nov, 2013 19:07

Borttagen

Avatar


Bra!!
du måste skriva mer du är jätte duktig

23 nov, 2013 11:06

Borttagen

Avatar


Du är grym! Jag bevakar

23 nov, 2013 11:12

Forum > Fanfiction > Kom till mig...Jag skadar dig inte

Du får inte svara på den här tråden.