Kom till mig...Jag skadar dig inte
Forum > Fanfiction > Kom till mig...Jag skadar dig inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny 04
Elev |
Kom TILL MIG… JAG Skadar dig inte…
Kapitel, 1. SOMMAR… 19/5-2001 Kära dagbok. Idag hände det en märklig sak. Jag såg en drake! Coolt va! Men du tror mig nog inte… Men det är sant. Sen så försvann den. Draken var vit med gröna sådana saker dom har på ryggen. Den var vacker. Men jag vet ej om det faktiskt bara var en dröm. För det var så fantastiskt och den liksom glittrade runt om kring. //Lara. 20/5-2001 Kära dagbok. Idag för ett år sedan fick jag dig. En fin lilla oanvänd dag bok med en smiley på. Ida är du en lika fin och lika lilla dagbok. Fast en nästan färdig skriven dagbok. Men till det spännande förlåt att du fyller ett år är också spännande, men ändå. Jag såg draken idag igen men när den kom närmre blev det en pojke i samma ålder som jag. Konstigt. Han sa ingenting barra en mening: - Var inte rädd. 18 nov, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
Bra!!
du måste skriva mer du är jätte duktig 23 nov, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
Du är grym! Jag bevakar
23 nov, 2013 11:12 |
Forum > Fanfiction > Kom till mig...Jag skadar dig inte
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen