Demi Lovato
Forum > Off Topic > Demi Lovato
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
*Miss.W*
Elev |
Halloj, jag undrar om det finns några fler lovatics här på mugglis? Lady Gaga har ju en fantråd, men jag har inte sett nån till Demi, och jag tycker att om någon förtjänar en fantråd så är det hon
Demi har iallafall inspirerat mig väldigt mycket genom att dela med sig av sin historia. För er som inte vet vad hon har varit med om, så borde ni definitivt se en intervju med henne.
17 nov, 2013 15:35 |
|
Hapo
Elev |
Jag vet inte, det här kanske är lite off topic, men din första gif på Demi är ju bara för härlig, alltså, *Miss.W*!
Jag har hört två låtar med henne, varav en är Skyscraper. Den är jättefin, och hon har en cool röst. Och där slutar mina kunskaper om Demi. >.< 17 nov, 2013 16:54 |
|
APELSiiN
Elev |
Åh, jag älskar Demi!
Alla hennes album är sååå bra, och ja har älskat henne sedan as the bell rings! Hon är rolig i x factor och älskar Dani :' ![]()
17 nov, 2013 17:10 |
|
*Miss.W*
Elev |
Skrivet av Hapo: Jag vet inte, det här kanske är lite off topic, men din första gif på Demi är ju bara för härlig, alltså, *Miss.W*! Jag har hört två låtar med henne, varav en är Skyscraper. Den är jättefin, och hon har en cool röst. Och där slutar mina kunskaper om Demi. >.< Haha x) Tippsar om att se på den här intervjun om du vill veta mer om henne: https://www.youtube.com/watch?v=SzwtYW3z_a8 Den är från 2011, så det är inte en av de nyaste direkt men aja Skrivet av APELSiiN: Åh, jag älskar Demi! Alla hennes album är sååå bra, och ja har älskat henne sedan as the bell rings! Hon är rolig i x factor och älskar Dani :' Började faktiskt gilla henne först för några månader sen, men jag tycker allt hon gör är helt amazing
17 nov, 2013 18:51 |
|
APELSiiN
Elev |
Hahah, jag har alltid använt ''Semi'' som Selena och Demi.. de hade sån söt vänskap för några år sedan aww
![]()
17 nov, 2013 19:00 |
|
adyss
Elev |
Jag är verkligen en STOR lovatic♥ jag älskar verkligen Demi och hur hon har klarat sig igenom allt hon har gått igenom är det nog ingen som fattar!! hon är verkligen en inspiration för alla!!
22 mar, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Skulle inte kalla mig ett fan men älskar hennes musik
22 mar, 2015 18:15 |
|
Borttagen
|
har älskat henne ända sen camp rock! ♥
23 mar, 2015 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen