PRS mig och Emsi03
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mig och Emsi03
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liv_Weasley
Elev |
Sådärja!
emmah Här är mallen: Namn: Ålder: Kön: Personlighet: Utseende: Övrigt: Här är min: Spoiler: Tryck här för att visa! Gör din mall nu! 7 nov, 2013 18:21
Detta inlägg ändrades senast 2013-11-18 kl. 15:59
|
|
Borttagen
|
Här kommer den
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 nov, 2013 18:32 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Bra!!
Okej jag börjar --------------------------------------------------------- "Du måste följa med!!" skrek jag till pappa och vägrade släppa halsen om honom. Jag ville inte åka till Sverige, förlora allt och alla jag har! Fast min lillebror följer mig, men hur ska jag ta hand om honom själv? Mamma och pappa pussade och kramade om oss innan vi fick krypa ihop i konteinrar i en stor lastbil. 7 nov, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
Nu är det dags att åka till Sverige.
Jag ville verkligen inte det och jag kände att Linn inte heller ville det!! Jag kände hur tårarna började rinna och jag såg hur Linn hade tårar i ögonen! Jag kramade och pussade mamma och pappa och sa farväl. Och sen var det dags. 7 nov, 2013 18:50 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jag hörde att Sverige var kallt hela året om!"
väste jag klagande till Robin. "Och att det kommer vita saker och invaderar om vintern!" vi bodde i Afrika, där det var varmt året om. Mina ben klämdes hårt när vi satte oss i varsin container. ------------------------------ Vi kanske borde ändra så vi har samma efternamnn? 7 nov, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
Ja!!
---------------------------------------------------- "Ja" svarade jag tyst. "Varför ska det här just hända oss Linn?" Sa jag tyst till min syster som om jag var 5 år. Men ibland kände jag mig som en 5-åring! Tårarna på mina kinder hade torkat, men jag kände hur det kom nya hela tiden! Och när jag tittade på min syster såg jag att hon också grät! 7 nov, 2013 19:29 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Det är egentligen tur för oss, alla andra barn kommer säkert dö i krig" sa jag stelt. Jag stirrade tomt framför mig medan tårarna rann.
7 nov, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
"Men varför just vi...?" Sa jag till min syster som satt och grät bredvid mig.
Jag kände att jag inte heller kunde stoppa tårarna nu! Dem öste ner och 1 sekund kändes det som om jag skulle drunkna i dem. "Kommer vi klara oss?" Frågade jag min syster! 7 nov, 2013 19:37 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Ja.." Sa jag precis när dörren smälldes igen till sopbilen.
"Vi måste..." Sa jag och nickade mot containern bakom honom. Jag började sakta slinka ner i en egen. "Lugn!" Sa jag och drog ihop benen. Sen slog locket till min container igen och jag hoppades att han kröp ner i en också. ---------------------- Emmah, bevaka tråden! 18 nov, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
"Det måste vi..." Viskade jag till min syster även om hon inte hörde, vi satt ju inte i samma container!
Jag hörde hur Linn grät och kände hur mina blöta kinder blev blötare för varje sekund som gick! "Jag älskar er Linn, mamma och pappa!" 18 nov, 2013 16:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mig och Emsi03
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen