MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
MSN- PRS
Aveline - Ave Bea - 834 Cilla - RBF Donny - I´m lovin´it Erik - Jag e rik Fred - Herregud Gustav - jag har ingen dator H - Mr H Du - Everyonewantstoobeyou Säg till om vi ska byta namn. Båda är alla!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 16:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 7 kl. 17:12
|
|
Borttagen
|
Aveline kan väl typ ha Ave istället? BTW kan du börja? 7 nov, 2013 16:34 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
7 nov, 2013 16:42
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 7 kl. 16:45
|
|
Borttagen
|
Ave: SHUT UP! RBF: Jag har precis blivit klar med min ballet övning. 7 nov, 2013 16:43 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: trummor
I´m lovin´it: har kul Herregud: Jag äter en bulle. Mamma bakade nyss I´m lovin´it: jag komer hem till dig
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Herregud: Skynda dig, dom kanske tar slut I'm lovin'it: Spara åt mig! I'm lovin'it har nu lämnat konversationen. Jag e rik: Fred har du ngr åt mig? Herregud: ... Jag kan ju inte skicka dom genom MSN direkt. 7 nov, 2013 17:01 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Vet du nt hur man gör?
Herregud: Nej! Herregud, tror du att jag vet?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Ave: herregud pratar med sig själv :3 herregud: *Suck* 7 nov, 2013 17:08 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
jag har ingen dator: vet inte
Everyonewantstoobeyou: Va? 834: Det blev rättstavat!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 17:12 |
|
Borttagen
|
Ave: Lite kul att du lärde hnm stava till *vet inte*... Det kmr han ju behöva xD (Jag vet nt om jag kan vara Bea också? BTW kör på) 7 nov, 2013 17:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen