Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och Ida2001

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag och Ida2001 ska rolla kärlek!
Ska du vara kille eller tjej??
Och ska vi vara 15 år??

Fyll i den här mallen:
Namn.
Ålder:
Kön:
Utseende:
Intressen:
Personlighet:
Styrkor:
Svagheter:
Familj:
Övrigt:


Glöm inte att bevaka tråden!!

5 nov, 2013 19:26

Ida2001
Elev

Avatar


Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Visst 15 blir bra! Vi går väl på Hogwarts eller?

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

5 nov, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida2001:
Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Visst 15 blir bra! Vi går väl på Hogwarts eller?

Jag vet inte? Om du vill kan vi vara på Hogwarts, fast jag är i te så bra på att skriva om det... Vi kan ju vara på en vanlig skola men Hogwarts går jättebra! (Fast än jag inte vet hur jag ska skriva om det men... )
Så..? Hur gör vi??

5 nov, 2013 19:36

Ida2001
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida2001:
Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Visst 15 blir bra! Vi går väl på Hogwarts eller?

Jag vet inte? Om du vill kan vi vara på Hogwarts, fast jag är i te så bra på att skriva om det... Vi kan ju vara på en vanlig skola men Hogwarts går jättebra! (Fast än jag inte vet hur jag ska skriva om det men... )
Så..? Hur gör vi??


Visst på en vanlig skola går jättebra! Okej så KILLE ELLER TJEJ??♥ Välj men annars kan vi lotta

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

5 nov, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida2001:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida2001:
Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Visst 15 blir bra! Vi går väl på Hogwarts eller?

Jag vet inte? Om du vill kan vi vara på Hogwarts, fast jag är i te så bra på att skriva om det... Vi kan ju vara på en vanlig skola men Hogwarts går jättebra! (Fast än jag inte vet hur jag ska skriva om det men... )
Så..? Hur gör vi??


Visst på en vanlig skola går jättebra! Okej så KILLE ELLER TJEJ??♥ Välj men annars kan vi lotta

Jag brukar alltid vara kille och det är väll kul, men jag vill vara tjej också... Nu fuskar jag INTE!!! Höger eller vänster?
Den som får saken är tjej.

5 nov, 2013 19:52

Ida2001
Elev

Avatar


Höger!

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

5 nov, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida2001:
Höger!

Kille... Men om du verkligen vill vara tjej så... Fast jag vill vara tjej också....

Iallafall, saken var i vänster hand. Saken = tjej.

Ska vi göra mallar nu?

5 nov, 2013 20:17

Ida2001
Elev

Avatar


Nej jag är gärna kille! Okej försökte skriva en mall men den blev inte så bra så du kanske kan göra din först så kan jag få lite...inspiration?

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

5 nov, 2013 20:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida2001:
Nej jag är gärna kille! Okej försökte skriva en mall men den blev inte så bra så du kanske kan göra din först så kan jag få lite...inspiration?

Visst, kommentera så att jag kan lägga ut den! Men VARNING det tar tid för mig!!!
Gick vi på Hogwarts förresten?

5 nov, 2013 20:39

Ida2001
Elev

Avatar


Okidoki! Är det bara på min eller försvann Halloween temat

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

5 nov, 2013 20:41

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

Du får inte svara på den här tråden.