PRS mellan mig och Ida2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Ida2001 ska rolla kärlek!
Ska du vara kille eller tjej?? Och ska vi vara 15 år?? Fyll i den här mallen: Namn. Ålder: Kön: Utseende: Intressen: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Familj: Övrigt: Glöm inte att bevaka tråden!! 5 nov, 2013 19:26 |
|
Ida2001
Elev |
Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida2001: Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Jag vet inte? Så..? Hur gör vi?? 5 nov, 2013 19:36 |
|
Ida2001
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida2001: Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Jag vet inte? Så..? Hur gör vi?? Visst på en vanlig skola går jättebra! Okej så KILLE ELLER TJEJ??♥ Välj men annars kan vi lotta Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida2001: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida2001: Okej bevakar! Det spelar ingen roll kille eller tjej välj du!! Jag vet inte? Så..? Hur gör vi?? Visst på en vanlig skola går jättebra! Okej så KILLE ELLER TJEJ??♥ Välj men annars kan vi lotta Jag brukar alltid vara kille och det är väll kul, men jag vill vara tjej också... Nu fuskar jag INTE!!! Höger eller vänster? Den som får saken är tjej. 5 nov, 2013 19:52 |
|
Ida2001
Elev |
Höger!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Kille... Men om du verkligen vill vara tjej så... Iallafall, saken var i vänster hand. Saken = tjej. Ska vi göra mallar nu? 5 nov, 2013 20:17 |
|
Ida2001
Elev |
Nej jag är gärna kille! Okej försökte skriva en mall men den blev inte så bra så du kanske kan göra din först så kan jag få lite...inspiration?
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida2001: Nej jag är gärna kille! Okej försökte skriva en mall men den blev inte så bra så du kanske kan göra din först så kan jag få lite...inspiration? Visst, kommentera så att jag kan lägga ut den! Men VARNING det tar tid för mig!!! Gick vi på Hogwarts förresten? 5 nov, 2013 20:39 |
|
Ida2001
Elev |
Okidoki!
Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ 5 nov, 2013 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen