Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat HG-Roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Detta är en privat roll mellan lovisa granger, Rasmus potter och smileynight.

Vad sägs som den här mallen:

Namn:
Ålder:
Utseende:
Kön:
Distrikt:
Personlighet:
Vapen:
Saker han/hon är bra på:
Saker han/hon är dålig på:
Taktik i spelen:
Övrigt:


Min mall:

Namn: Melanie Covertree
Ålder: 16
Utseende: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcitybloggar.se%2Fjuliaagnes%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F42%2F2013%2F03%2FBBEHMgGCUAAm_U4.jpg
Kön: Tjej
Distrikt: 11
Personlighet: Snäll, och smart
Vapen: Pilbåge och kastkniv
Saker han/hon är bra på: Springa, skjuta pilbåge
Saker han/hon är dålig på: Simma och att gömma sig
Taktik i spelen: Gömma sig och döda när hon får chansen. Eller skapa grupp och döda alla andra tillsammans med dem. Sedan döda de i gruppen.
Övrigt: Hennes lillebror dog i spelen.

5 nov, 2013 15:43

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 15:55
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Detta är en privat roll mellan lovisa granger, Rasmus potter och smileynight.

Vad sägs som den här mallen:

Namn:
Ålder:
Utseende:
Kön:
Distrikt:
Personlighet:
Vapen:
Saker han/hon är bra på:
Saker han/hon är dålig på:
Taktik i spelen:
Övrigt:


verkar jätte bra

Namn: Royan Krokom
Ålder: 17
Utseende: Lång, brunt hår, smal, bruna ögon, fräknar, solbränd och har en smal och lång näsa
Kön: kille
Distrikt: 12
Personlighet:
Vapen: Pilbåge, svärd, spjut, dolk, kniv och hemmagjorda vapen
Saker han/hon är bra på: Klättra, maskera sig, slås med vapen, döda djur, smart och vet vad många växter har för påverkan
Saker han/hon är dålig på: att springa riktigt fort och baka goda saker och att döda folk
Taktik i spelen: Gömma sig och låta dom andra döda alla andra och när det är en kvar så dödar han han/hon
Övrigt: hans mamma och pappa dog för tre års sedan och han och hans lillasyster får klara sig själva. Och han och hans syster klarar sig nästan inte och dom bor i en liten trädkoja

5 nov, 2013 15:51

Borttagen

Avatar


Namn: Miley Everdeen
Ålder:16
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fhandwritten.webblogg.se%2Fcategory%2Fevelin.html
Kön: Tjej
Distrikt: 12
Personlighet: Glad, positiv och modig
Vapen: Pilbåge, dolk
Saker han/hon är bra på: Snabb, bågskytte och parerar bra
Saker han/hon är dålig på: Simma och döda
Taktik i spelen: Gömma sig
Övrigt: ?

5 nov, 2013 16:00

Borttagen

Avatar


Ok vem ska börja? Ska vi vara låtsas personer också? Jag menar om någon av oss träffar någon annan Kan någon låtsas att hon/han är hon/han också??

MVH Rasmus Potter

5 nov, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Jag börjar

Rasmus: JAg tänkte att vi kunde träffas på arrenan och bli vänner där

---

Idag var det. Slåtterdagen. JAg hade fruktat den här dagen sedan min lillebror blev uppropad.
Minnet av hans död kom i hennes drömmar fortfarande.
När spjutet genomborrade hans lilla hals ville hon inte ens tänka på...

5 nov, 2013 16:03

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:04
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Det kan vi

5 nov, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


(kunde vi vara andra personer också? Jättebra Ska du fortsätta?) Ok

5 nov, 2013 16:05

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:05
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Ok


Jag visste att jag inte kunde undkomma denna dag. Men jag ville värkligen inte vara den som behövde döda. Ända
Sedan min kompis blev vald har jag hatat denna dag och om jag blev vald skulle jag slåss för henne!

5 nov, 2013 16:05

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 5 kl. 16:08
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(kunde vi vara andra personer också? Jättebra Ska du fortsätta?) Ok


(JAg tycker i fall ens karaktär blir dödad kan man börja på en ny spelare eller spelledare )

5 nov, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
(kunde vi vara andra personer också? Jättebra Ska du fortsätta?) Ok


(JAg tycker i fall ens karaktär blir dödad kan man börja på en ny spelare eller spelledare )

Ok

jag hatar denna dag! Jag fruktar den. Ända sedan min bror dog i den har jag och min syster avskytt den! men jag och min syster ska motvilligt gå ditt. Om jag skulle komma med skulle min syster vara alldeles själv.

5 nov, 2013 16:07

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

Du får inte svara på den här tråden.