Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat HG-roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-roll

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


4 nov, 2013 15:37

Borttagen

Avatar


jag är här lovisa granger Ska vi ha mall

4 nov, 2013 15:54

Borttagen

Avatar


Japp, knan du göra en? och i vilken distrikt ska vi vara?

4 nov, 2013 15:56

Borttagen

Avatar


Ok lovisa granger

Namn:
Ålder:
Distrikt 12 eller något?)
Familj:
Vänner:
Saker man gillar att göra:
Saker man är bra på:
Saker man är dålig på:
Annat:

Något sådant?

4 nov, 2013 16:07

Borttagen

Avatar


Sorry måste logga ut

4 nov, 2013 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sorry måste logga ut


OK

4 nov, 2013 16:10

Borttagen

Avatar


Inne!

4 nov, 2013 16:29

Borttagen

Avatar


Ska vi köra nu??

25 nov, 2013 16:07

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-roll

Du får inte svara på den här tråden.